Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vudering af Tredlovers.dk

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Jeg synes siden er rigtig fed! Jeg er selv "medlem" af jeres målgruppe og jeg har allerede lyst til at købe ved jer.
Designet er fint, dog som der er blevet nævnt virker det lidt for "standard". Men jeg synes ikke det er så slemt og ikke super vigtigt.
Jeres sortiment er ikke godt nok, men det nævner du jo også lidt selv. Har kigget lidt på mærkerne i sælger - Er det kun mig der ikke kender dem eller er det lidt ukendte mærker herhjemme?
Jeg er sikker på at hvis kan gøre siden kendt og samtidig levere en god service, så vil det blive en god forretning for jer.

Hvis jeg har ret med at jeres mærker er lidt ukendte, så ville et tip være at tilføje nogle lidt mere kendte mærker. Ikke fordi i ikke kan sælge det andet, men jeg tror det er vigtigt i har noget, som folk kender. Det vil også skabe et større sælg af de andre mærker.

Det var min bedømmelse!

Held og lykke med det! Det skal nok blive godt..

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 22:37

Hejsa

Tusinde tak for din tid.

Til din lille bedømmelse af vores mærker, må jeg her komme til forsvar.

F by friis - Er et rigtigt stort mærke. De har dagligt mange henvendelser fra webshop ejere der ønsker at tage deres sortiment ind. Vi er dog pt. de eneste webshop forhandlere, da vi har en meget stor egenkapital bag os. F by friis er nok mest kendt for deres sko, men er ved at få skabt mange lækre accessories. F by friis er herre kollektionen fra Friis & Company.

Junk De Luxe - Et kæmpe skandinavisk mærke. Kendt fra langt de fleste tøjbutikker landet over. Den nyeste kollektion lander Januar-Februar. Glæd dig - Det blir rigtig rigtig fedt !

Nudie Jeans - Er et kæmpe mærke på verdensplan ! Vi er så vidt jeg er informeret den eneste webshop der forhandler deres jeans herhjemme. Jeanse er også at finde i diverse tøjbutikker.

Jankovich - Har længe været kendt i Danmark og forhandles i mange fysiske tøjbutikker.

Derudover har vi kigget på nogle nye "ukendte" men spændende mærker, som vi har taget ind i sortimentet.

Når du tænker på kendte mærker, kunne det være interessant hvad du så tænker på ?  

Vi er godt klar over at udvalget ikke er til top karrakter, men for der skal mere ind må der også komme mere ud. Vi arbejder selvfølgelig på det.

Ellers tusinde tak for de pæne ord. Vi håber og tror på det bliver en succes.

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 22:52

@ LJK

Det du spiser til morgenmad, eller rettere sagt ikke spiser må du meget gerne stoppe med.

Du skriver selv at du er medlem af målgruppen, så skal du til at komme lidt mere ud, for det er da alle mærker som er top top moderne. Så længe du ikke starter med at sælge Evisu er jeg glad Rasmus, jeg kan ikke klare de lede malerbukser og der er mange som har den mening.

Bedste hilsner

Rasmus Mørch 

Mørch

Fra København
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:36
Hej Rasmus

Jeg var lige inde og kigge på webshoppen, og meget af det ser godt ud. Jeg er ikke så godt inde i hjemmeside opbygning, men skal dog prøve at forklare mig så godt jeg kan :)
Jeg bryder mig dog ikke specielt godt om jeres menu i venstre side. Det er meget godt i inddeler "Accessories", "Hår" og "Mens Wear" med overskrifer, men synes listen er for lang. I kunne eksempelvis inddele de overskrifer i allerede har, og så kun have de tre, og så når man klikkede på dem, kom underemnerne frem.
Jeg synes også i mangler en menu over de tøjmærker i sælger, så man har mulighed for at komme ind under alle jeres vare fra Junk de Luxe. Håber det er forståetligt hvad jeg mener, ellers skal jeg nok prøve og forklare mig igen. Mvh Mark
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Skrevet kl. 11:30

Hej Rasmus

Tak for dit forsvar. Vi er selv meget stolte af de lækre mærker vi har tilrådighed. Udvalget bliver selvfølgelig meget større med tiden, men jeg synes stadig det nogle fede "kendte" mærker.

Evisu har slet ikke haft en tanke, og jeg tror da også det bliver meget svært for en internetbutik at tag dem ind. Meningerne om deres designs er delte og jeg er bestemt heller ikke tilhænger! Man bliver dog immervæk nød til at se det lidt mere bredt, og deres jeans sælger jo? Når det så er sagt, så har mærket slet ikke prioritet på nuværende tidspunkt – Bar’ rolig :-)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Skrevet kl. 11:38

MarkP:
Hej Rasmus

Jeg var lige inde og kigge på webshoppen, og meget af det ser godt ud. Jeg er ikke så godt inde i hjemmeside opbygning, men skal dog prøve at forklare mig så godt jeg kan :)
Jeg bryder mig dog ikke specielt godt om jeres menu i venstre side. Det er meget godt i inddeler "Accessories", "Hår" og "Mens Wear" med overskrifer, men synes listen er for lang. I kunne eksempelvis inddele de overskrifer i allerede har, og så kun have de tre, og så når man klikkede på dem, kom underemnerne frem.
Jeg synes også i mangler en menu over de tøjmærker i sælger, så man har mulighed for at komme ind under alle jeres vare fra Junk de Luxe. Håber det er forståetligt hvad jeg mener, ellers skal jeg nok prøve og forklare mig igen. Mvh Mark

Hej Mark

Tusinde tak for din feedback.

Jeg kan sagtens følge dig, og vil kigge på det med det samme.

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 14:26

Rasmus Poulsen:

Hejsa

Tusinde tak for din tid.

Til din lille bedømmelse af vores mærker, må jeg her komme til forsvar.

F by friis - Er et rigtigt stort mærke. De har dagligt mange henvendelser fra webshop ejere der ønsker at tage deres sortiment ind. Vi er dog pt. de eneste webshop forhandlere, da vi har en meget stor egenkapital bag os. F by friis er nok mest kendt for deres sko, men er ved at få skabt mange lækre accessories. F by friis er herre kollektionen fra Friis & Company.

Junk De Luxe - Et kæmpe skandinavisk mærke. Kendt fra langt de fleste tøjbutikker landet over. Den nyeste kollektion lander Januar-Februar. Glæd dig - Det blir rigtig rigtig fedt !

Nudie Jeans - Er et kæmpe mærke på verdensplan ! Vi er så vidt jeg er informeret den eneste webshop der forhandler deres jeans herhjemme. Jeanse er også at finde i diverse tøjbutikker.

Jankovich - Har længe været kendt i Danmark og forhandles i mange fysiske tøjbutikker.

Derudover har vi kigget på nogle nye "ukendte" men spændende mærker, som vi har taget ind i sortimentet.

Når du tænker på kendte mærker, kunne det være interessant hvad du så tænker på ?  

Vi er godt klar over at udvalget ikke er til top karrakter, men for der skal mere ind må der også komme mere ud. Vi arbejder selvfølgelig på det.

Ellers tusinde tak for de pæne ord. Vi håber og tror på det bliver en succes.

Jeg ved ikke lige hvad jeg lavede da jeg kiggede på siden. Kan det passe mærket på bukserne ikke står i selve bukseoversigten? Fordi jeg kender udemærket de mærket i sælger. Det er sgu min fejl! Rigtig fedt i sælger Nudie faktisk, det er et rigtig fedt mærke.. Især deres bukser med "organisk" stof bliver rigtig fede hen af vejen..

Udover de mærker i allerede har, kunne det være fedt med f.eks. noget J.Lindeberg og Wood Wood. Men kunne forestille mig det var svære mærker at få fat i?! 

Jeg var vidst ikke grundig nok da jeg kiggede på mærkerne, men det gør bare jeres shop endnu mere fed! ;)

Lasse

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 14:32

MørcH:

@ LJK

Det du spiser til morgenmad, eller rettere sagt ikke spiser må du meget gerne stoppe med.

Du skriver selv at du er medlem af målgruppen, så skal du til at komme lidt mere ud, for det er da alle mærker som er top top moderne. Så længe du ikke starter med at sælge Evisu er jeg glad Rasmus, jeg kan ikke klare de lede malerbukser og der er mange som har den mening.

Bedste hilsner

Rasmus Mørch 

Jeg havde kigget helt galt på siden, fordi jeg synes ikke jeg så de kendte mærker nogen steder. Tror bare jeg var for hurtigt derinde. Jeg kender godt Nudie, Friis osv. - bare rolig!

Intelligent at forbinde min morgenmad, med min modesans ! ;)

Lasse

Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 10:46

Hej,

Siden er lidt for firekantet og rodet efter min smag, men jeg hører heller ikke under jeres målgruppe, da jeg er 27 år :-) Billederne er af god kvalitet og siden passer fint til jeres målgruppe.

Overordnet er mit helhedsindtryk godt, dog har jeg nogle forbedringspunkter:

- De billeder der er til højre (Nudie Jeans, Nixon watches etc.) linker ikke til noget, selvom "alt"-teksten er eks. "Se vores store kollektion fra Volcom" osv. Når man klikker på billederne, forventer man derfor også at komme ind på en side, som så viser alle jeres Volcom produkter, men de linker slet ikke til noget. Derudover mener jeg, at når de er placeret der og ikke har noget formål, stjæler de alt for meget opmærksomhed fra jeres produkter.

- Siden er for lang - Man skal Scrolle meget for at nå ned til bunden af siden. Fjern evt. en af de mange menuer i har til højre, som efter min mening, kun er med til at skabe et dårligere overblik over siden. "Information" kan f.eks. hedde kundeservice og når man trykker der, kommer der en side i midten, med handelsbetingelser, fortrydelsesret m.m. På den måde stjæler det ikke så meget plads til venstre. 

Det var min kritik. Det er selvfølgelig smag og behag, men husk, at det er detaljerne, som skaber mere salg :-)

Det kan være du også vil hjælpe mig? :-) Min webshop er at finde her: http://929349.shop09.dandomain.dk/shop/frontpage.html (Demoversion) og bliver lanceret på bellcon.eu indenfor et par uger. Kan du komme med noget kritik, så mail den til mig på: bo@bellcon.dk :-) Målgruppen er butikker, veksel-kontorer m.m. indenfor hele EU.

På forhånd tak og held og lykke med salget og din nye webshop :-)

Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 11:00

Jeg mente ikke at du skulle fjerne menuerne i højre side, men i venstre side :-)

Glemte også en ting mere: I starten kunne det måske være meget fornuftigt, at dem der tilmelder sig indenfor en given dato, kan vinde et produkt fra jeres shop - en konkurrence. Samtidig forpligter dem der tilmelder sig, at modtage jeres nyhedsbrev m.m. På den måde får I hurtigere en større kundekreds.

Det var bare en idé. 

Over, under og ude igen....

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)