Hej Rasmus. Jeg synes siden er rigtig fed! Jeg er selv "medlem" af jeres målgruppe og jeg har allerede lyst til at købe ved jer. Hvis jeg har ret med at jeres mærker er lidt ukendte, så ville et tip være at tilføje nogle lidt mere kendte mærker. Ikke fordi i ikke kan sælge det andet, men jeg tror det er vigtigt i har noget, som folk kender. Det vil også skabe et større sælg af de andre mærker.
|
Hejsa
Tusinde tak for din tid.
Til din lille bedømmelse af vores mærker, må jeg her komme til forsvar.
F by friis - Er et rigtigt stort mærke. De har dagligt mange henvendelser fra webshop ejere der ønsker at tage deres sortiment ind. Vi er dog pt. de eneste webshop forhandlere, da vi har en meget stor egenkapital bag os. F by friis er nok mest kendt for deres sko, men er ved at få skabt mange lækre accessories. F by friis er herre kollektionen fra Friis & Company.
Junk De Luxe - Et kæmpe skandinavisk mærke. Kendt fra langt de fleste tøjbutikker landet over. Den nyeste kollektion lander Januar-Februar. Glæd dig - Det blir rigtig rigtig fedt !
Nudie Jeans - Er et kæmpe mærke på verdensplan ! Vi er så vidt jeg er informeret den eneste webshop der forhandler deres jeans herhjemme. Jeanse er også at finde i diverse tøjbutikker.
Jankovich - Har længe været kendt i Danmark og forhandles i mange fysiske tøjbutikker.
Derudover har vi kigget på nogle nye "ukendte" men spændende mærker, som vi har taget ind i sortimentet.
Når du tænker på kendte mærker, kunne det være interessant hvad du så tænker på ?
Vi er godt klar over at udvalget ikke er til top karrakter, men for der skal mere ind må der også komme mere ud. Vi arbejder selvfølgelig på det.
Ellers tusinde tak for de pæne ord. Vi håber og tror på det bliver en succes.