Mit største problem med siden er manglende produktbeskrivelser. Eller rettere mangel på Brands ved dine produktbeskrivelser. Man skal hele vejen ind til selve produktsiden for at se hvilke Brand der er tale om. Du er i en branche hvor Brands ligger øverst i bevistheden på dine kunder, og det burde reflektere i dine produktbeskrivelser. Jeg ved godt det kan virke som en lille ting når du kun har fire brands, men det betyder noget for forbrugeren (især når du forhåbelig får bokset nogle flere mærker op på siden). Derudover burde brugeren også have mulighed for at browse tøjet efter Brand. Boom. Håber du kan bruge det. |
Fed hjemmeside. Jeg er IKKE i målgruppen, men kunne godt finde på at købe noget, hvis jeg skal købe gaver.
Du har en god service mht. porto inkl., dag-til-dag levering m.m. Rigtig godt! Gode billeder osv.
Jeg ville dog ikke give dig alle de ønskede data for at være på din mailingliste - måske skulle du gøre det valgfrit, om man vil give dig mere end navn og mail adresse. Du skal nok få det hele, når de køber hos dig :-)
Og så synes jeg lige, du skulle fin-læse dine sider, for jeg finder en del dumme-stave-fejl ind i mellem.
Held og lykke med en fed side!
Camilla