Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vudering af Tredlovers.dk

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit største problem med siden er manglende produktbeskrivelser. Eller rettere mangel på Brands ved dine produktbeskrivelser. Man skal hele vejen ind til selve produktsiden for at se hvilke Brand der er tale om. Du er i en branche hvor Brands ligger øverst i bevistheden på dine kunder, og det burde reflektere i dine produktbeskrivelser.

Jeg ved godt det kan virke som en lille ting når du kun har fire brands, men det betyder noget for forbrugeren (især når du forhåbelig får bokset nogle flere mærker op på siden). Derudover burde brugeren også have mulighed for at browse tøjet efter Brand.

Boom. Håber du kan bruge det. 

Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:00

Fed hjemmeside. Jeg er IKKE i målgruppen, men kunne godt finde på at købe noget, hvis jeg skal købe gaver.

Du har en god service mht. porto inkl., dag-til-dag levering m.m. Rigtig godt! Gode billeder osv.

Jeg ville dog ikke give dig alle de ønskede data for at være på din mailingliste - måske skulle du gøre det valgfrit, om man vil give dig mere end navn og mail adresse. Du skal nok få det hele, når de køber hos dig :-)

Og så synes jeg lige, du skulle fin-læse dine sider, for jeg finder en del dumme-stave-fejl ind i mellem.

Held og lykke med en fed side!

Camilla

Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 15:03

FEJL..

SE NEDENSTÅENDE TEKST.

Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 07
Skrevet kl. 15:10

Ved ikke hvorfor indlæget ser ud som overstående. Prøver igen !

Tusinde tak fordi i har givet jer tid.

Jeg har hermed lavet en liste over problemstillinger, som vi vil tage fat på. Alle baseret på jeres kommentarer (endnu engang tusinde tak!)

1. Tilmeldning til nyhedsbrev skal laves lettere og mere enkel.

2. Bannerne ude til højre skal linke til vores produkter.

3. Hjemmeisden skal laves lidt mere overskuelig (herunder menu opstilling og et for "langt" design.

4. Der skal være fokus på hvilket mærke man køber.

5. Mere beskrivende produkttekster.

6. Hjemmesiden skal rettes for stave/slå fejl.

7. Arrangerer en form for konkurrence.

Vi sætter stor pris på jeres feedback, uden den har vi ikke en chance for at forbedre os. Er der flere der har noget at tilføje, vil det blive taget imod med kyshånd.

Når alt det praktiske er overstået vil vi gå igang med at promovere www.trendlovers.dk - Vi har allerede modtaget over 40 ordre de første 13 dage, men forventer tallet vil stige markant i takt med vores markedsføring bliver igangsat.

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 22:12

Hej igen, ville lige komme med lidt mere feedback, selvom I har fået en masse allerede! ;-)

Først vil jeg påpege, at den support-dame i billedet/banneret ude i højre side skal væk...  Erstat billedet med noget andet, som sagtens kan laves flot. Når først man ser hende på andre osCommerce-shops, begynder det at virke lidt plat... aå mange steder kan man jo heller ikke arbejde. ;o)

Desuden er der det iøjenfaldende billede, der er placeret under jeres topbanner på forsiden. Det er godt, at I fortæller, at I har support og så videre, men mon det ikke var muligt at lave et lige så farvestrålende billede, der var lidt tydeligere, og "af bedre kvalittet?" 

Til sidst kiggede jeg lidt i jeres Firma-information (om os). Der var lidt småfejl, velkommen er fx stavet uden "n". Det er selvfølgelig meget små detaljer, stødte bare over det fordi mange laver sådanne fejl i deres info-sider, og for mange fejl virker upålideligt, især for en webshop.

Nå, men ellers en rigtig flot hjemmeside, endnu engang held og lykke! :)

Mvh. Artemis

Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 07
Skrevet kl. 10:00

Hej Artemis

Tusinde tak for din feedback.

Alle vores grafiske problemer er sendt videre til programmøren, og vil blive rettet hurtigst muligt.

Endnu engang tak.

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:31

Rasmus Poulsen:

Jeg har hermed lavet en liste over problemstillinger, som vi vil tage fat på. Alle baseret på jeres kommentarer (endnu engang tusinde tak!)

1. Tilmeldning til nyhedsbrev skal laves lettere og mere enkel.

2. Bannerne ude til højre skal linke til vores produkter.

3. Hjemmeisden skal laves lidt mere overskuelig (herunder menu opstilling og et for "langt" design.

4. Der skal være fokus på hvilket mærke man køber.

5. Mere beskrivende produkttekster.

6. Hjemmesiden skal rettes for stave/slå fejl.

7. Arrangerer en form for konkurrence.

Vi sætter stor pris på jeres feedback, uden den har vi ikke en chance for at forbedre os. Er der flere der har noget at tilføje, vil det blive taget imod med kyshånd.

Hey Rasmus det lyder godt!
To små ting som du nok også burde tage op med programmøren... ... På forsiden til højre linker Volcom, Nixon, og Nudie-bannerene kun tilbage til forsiden. Det kunne være fedt hvis det linkede til en oversigt af det pågælende brands vare.

Derudover kan denne her link ikke klikkes, og det burde den,

Det var det.
Keep doing the damn thing.

Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 07
Skrevet kl. 15:10

Hejsa

Også tusinde tak for din feedback.

Det er hermed sendt videre i systemet :-)

Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 07
Skrevet kl. 15:01

SÅ ER HJEMMESIDEN BLEVET OPDATERET !

Jeg ønsker feedback på det de nye forbedringer.

1) Damen er væk! Support billedet oppe i højre hjørne er blevet erstattet.

2) Boksen "Vi garanterer altid" er blevet tydeligere.

3) Der er kommet en ny reklame box i højre side med F by friis.

4) Alle boksene i højre linker nu til deres produkter.

Hvad synes i om de nye ændringer ?

Endnu engang tusinde tak fordi i har været med til at bestemme. Uden jeres feedback, var siden ikke blevet efter min mening mere brugervenlig.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 01:09

Hej Rasmus.

Før jeg starter dette indlæg, så vil jeg gerne pointere at jeg ikke selv har nogen praktisk erfaring med drift af webshop. Mine kritikpunkter er derfor yderst subjektive.

1) Det er rigtig godt med jeres "vi garanterer" boks.
2) Hvorfor skal jeg handle hos Jer, frem for at gå ned i forretningen hvor jeg kan prøve tøjet og se smykkerne live? Er I billigere? Har I et bedre/større udvalg? Jeg savner helt klart lidt motivation på dette område.
3) Der er flere fejl der efterlader et amatørindtryk, der gør at jeg ikke vil handle hos jer.
a) Hvorfor er der et billede af en mand med headset i jeres kundeservice-reklame - når I kun tilbyder email-support?
b) Når jeg trykker på "Mens Wear" står der bare: "Der er ikke nogen produkter i denne kategori" Det er ligefør jeg ikke gad klikke videre. PErsonligt synes jeg det er uprofessionelt at have en kategori - uden produkter.
c) NÅr jeg vælger "skjorter" og så skjorten "dunas black" så står der i varebeskrivelsen "Rigtig fed ternet skjorte." Men på billedet er den sgu ikke ternet, men stribet. Gad vide hvad postbudet mon kommer med hvis jeg bestilte den?
d) Er det en dansk eller udenlandst shop? I venstre kolonne er der en boks med "manufactures" - har I glemt at oversætte denne del af templatet?? Stick out tongue
e) Igen under "Dunas Black" så finder jeg i højre kolonne en boks med "anbefal til en ven" - men hvorfor står denne boks helt nede i bunden - under reklamerne? Bare for sjov blev jeg nødt til at prøve for at se om det mon var reklamen, eller siden jeg ville anbefale.  
4) Der er flere ting der undrer mig - og som jeg ville gøre anderledes:
a) I produktkategorierne står der kun meget lidt info om produktet - fx "Dunas Black" Jeg ville skrive en lille teaser på linien nedenunder - det er der rigelig plads til. Det kunne fx være noget i stil med "En rigtig fed skjorte fra Jankovich, der sidder perfekt til kroppen"
b) Jeg ville skrive en del mere om produktet under produktbeskrivelsen. Både om produktet, men også noget i stil med "En fed skjorte der passer godt til et par mørke jeans" Jeg synes at www.wubi.dk der sælger slips viser et godt eksempel på hvordan man kan supplere / fremhæve sit produkt med et par liniers tekst
c) I har en boks der hedder "Vi anbefaler også" Jeg formoder det er et forsøg på at skabe mersalg? Personligt havde jeg nok valgt at vise nogle produkter der supplerer med det produkt kunden har vist interesse for - frem for at vise andre produktvarianter. I tilfældet med skjorten ville jeg vælge at vise 1 halskæde, 1 armbånd, 1 par jeans, etc.
d) I sælger tøj. En stor udfordring for Jer er at eliminere den usikkerhed der er mht. at vælge den rigtige størrelse. Jeg savner lidt info om modellens størrelse. Er den stor i størrelsen, eller lille. Hvad hvis jeg bestiller en forkert størrelse? Kan jeg så returnere og få tilsendt en ny? OG koster det mig i så fald noget?
e) Nederst på siden har I bl.a. en "info" boks med antal besøgende pt, og I skriver ligeledes hvor mange "hits" der har været. OG??? Som kunde, hvilke gavn har jeg så af disse oplysninger??  
f) Jeg blev lidt overrasket over at man kan købe "kreditkort" hos jer, som den ene af jeres kategorier antyder. Men det kan man jo så heller ikke.
g) I giver mulighed for at man kan læse anmeldelser af produkterne og selv skrive en. Det er selvfølgelig for at involvere kunderne, og få deres anbefalinger givet videre til andre potentielle kunder. Men har I overvejet hvilke indtryk man bliver efterladt med hvis man har været inde og se 10 produkter uden anmeldelser? Jeg ved i hvert fald hvad mit indtryk så er. Herudover synes jeg heller ikke at jeres branche er oplagt til "produktanmeldelser", men det er jo min egen subjektive vurdering.

Rasmus, du skal ikke tage ovenstående så hårdt som det umiddelbart kan lyde. Jeg har kun taget mig tid til at skrive alle disse punkter fordi jeg synes I har en grafisk flot side som jeg tror der er et godt potentiale i. JEg håber derfor du kan bruge mit indlæg konstruktivt.

Hilsen Morten

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)