Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung networkere med erfaring søger marketingsfirma!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger Networkere, jeg har søgt en del efter et godt network marketing firma og vil gerne prøve kræfter med brachen. I er velkommen til at kontakte mig og introducere mig til et godt firma. Der skal være realistiske og troværdige beviser på at det kan lade sig gøre!

 

Mange tak! :)

Tilmeldt 28. Sep 12
Indlæg ialt: 78
Fra  They Did They Did IT Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Abdul:

Jeg søger Networkere, jeg har søgt en del efter et godt network marketing firma og vil gerne prøve kræfter med brachen. I er velkommen til at kontakte mig og introducere mig til et godt firma. Der skal være realistiske og troværdige beviser på at det kan lade sig gøre!

 

Mange tak! :)

Jeg har et glimrende koncept i ærmet som jeg gerne vil præsentere dig for, dog er jeg bosat i Spanien for at udvide min del af forretningen, men hjemme i Danmark har vi et kæmpestort marked som du også kan få en andel af!

Lyder det interessant er du velkommen til at sende mig din mail eller telefon nummer, så vil jeg kontakte dig snarest.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan hverken svar dig eller ansøge dig af en mærkelig grund.. Ansøg mig så vi kan kommunikere! :)

Fra Fredericia
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 278
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey

Jeg har et netværksfirma som sælger vandrenser til private og brændstofbesparer til erhverv.

Lyder det som noget for dig kan du kontakte mig på 22995144 eller dogan-world@live.dk
Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)