God ide ;) |
Affiliate DM 2013 - Først til 50.000 kroner med affiliate marketing og Adsense
|
Så kører Affiliate DM 2015. Konkurrencen løber fra juli 2015 og året ud. Der er ændret en del på konceptet i år, eksempelvis findes vinderne ved afstemning. |
|
Fredtoft kom mig i forkøbet (som han gør, hver gang et godt domæne bliver frigivet) - men check den nye side. Mikael Rieck og Anders Saugstrup er med og jeg er sikker på, næste omgang bliver vores bedste indtil nui! |
|
Hej Halfdan Det er vel ikke startet endnu, da der stadigt står "tilmeld affiliate DM 2013" på tilmeldingsknappen, eller hur???? DBH Jan B. |
|
Jeg deltager i år, og satser på at kettlebells skal fører mig til toppen. Det bliver stærkt. Hvornår er konkurrencestart? Hvem deltager ellers? |
|
Skulle man overveje at være med i år? :D |
Ud fra hvad jeg kan se på deres side - Kan jeg deltage med et eksisterende site, eller skal det være nyt? Sitet skal være nyt. Tidligst startet 1/7 2015. - så vil jeg antage den 1. Juli. Hvis det er senere, vil det være et forspring for de hurtige. |
Sov bedre om natten med en kontinentalseng
|
Hejsa Så har jeg tilmeldt min nye konkurrenceside til affiliate DM 2015: Detbedstelaan.dk |
Bliv gratis medlem