Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shipping til hele verden og omegn

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken udbyder skal jeg vælge, hvis jeg vil sende pakker til private modtagere worldwide?

Er der store prisforskelle og leveringshurtighed?

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 18:00

Chok!

En pakke på 5 kg til Osaka i Japan koster 3-4.000 kr. med FedEx, UPS o.a.

5 stk. ens pakker i samme størrelse som ovenstående på pakke.dk: 1.679 kr.

Leveringstiden er i alle tilfælde 2-4 dage.

Hvor er fælden?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:06

Kvantum..

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 18:17

Mjaeh, men ... på pakke.dk kan jeg sende een pakke for 869 kr., hvor det stadig koster mellem 3 og 4.000 hos de store, internationale.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:24

Er du fuldstændig grøn ift. shipping?

pakke.dk har kvantum, hvorfor du kan opnå en bedre købspris. Hvis du kontakter en kurérvirksomhed og siger "hej jeg har en pakke", så får du deres listepris.

Du har selvfølgelig allerede undersøgt, at pakke.dk ejes af profragt europe.. 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:27

ivinkel @

Men ja - fragten er din helt store udfordring ved dit projekt.

Problemet er at du vil sende små pakker til private modtagere rundt om i verden - det koster bare kassen desværre, og betyder at kundegrundlaget svinder betragteligt ind.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12889
Skrevet kl. 18:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

iVinkel:
pakke.dk kan jeg sende een pakke for 869 kr., hvor det stadig koster mellem 3 og 4.000 hos de store, internationale.

Hvis du ikke er en meget stor kunde skal du aldrig gå direkte til de store kurerfirmaer da deres priser er alt for dyre. Kurerpriser er meget afhænger det årlige antal pakker du sender.

De billigste priser får du ved at gå i gennem en speditør som har en storkunde aftale med de store speditørfirmaer UPS, DHL, Fedex .. osv.  Personligt skal jeg kun betale 485 kr. for 5 kg til Japan.

Jeg kan anbefale dig at få et tilbud på dine kurerforsendelser fra følgende firmaer.

Geodis Wilson

Link Logistics

Mvh

Ravn

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 18:32

Jacob:
Totalt.
Jacob:
pakke.dk har kvantum, hvorfor du kan opnå en bedre købspris. Hvis du kontakter en kurérvirksomhed og siger "hej jeg har en pakke", så får du deres listepris.
Aha ... og ja, sammenligningen er nok ikke helt retfærdig i tilfældet "5 mod 1" Med prisforskellen på de to selskaber for een og samme pakke er skræmmende synes jeg.
Jacob:
Du har selvfølgelig allerede undersøgt, at pakke.dk ejes af profragt europe.
Det så jeg godt, men det er volapyk for mig. Aner ikke hvem profragt europe er.

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 18:39

Jesper Laugesen:
Men ja - fragten er din helt store udfordring ved dit projekt.
Det har jeg sådan set været klar over hele tiden.
Jesper Laugesen:
Problemet er at du vil sende små pakker til private modtagere rundt om i verden - det koster bare kassen desværre, og betyder at kundegrundlaget svinder betragteligt ind.
Jeg er stadig i idéfasen og så længe jeg er dét, er (og skal der være) plads til store armbevægelser. Amputerende fakta vil blive indkalkuleret senere.

For mig gør det ikke noget, at kun en tusindedel af en promille af kineserne vil betale hvad det koster at få mine varer sendt. Konceptet er luxus, så Hr. og Fru. Xuhang behøver jeg slet ikke at bekymre mig om.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12889
Skrevet kl. 18:40
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

iVinkel:
Jacob:
Totalt.
Jacob:
Aha ... og ja, sammenligningen er nok ikke helt retfærdig i tilfældet "5 mod 1" Med prisforskellen på de to selskaber for een og samme pakke er skræmmende synes jeg.
Jacob:
Du har selvfølgelig allerede undersøgt, at pakke.dk ejes af profragt europe.
Det så jeg godt, men det er volapyk for mig. Aner ikke hvem profragt europe er.

Tag det helt rolig Jacob er bare i gang med lidt "show off "  Men han har åbenbart ikke noget brugbart at sige.  Wink

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)