Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shipping til hele verden og omegn

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Formålet med Amino er jo at hjælpe andre - personligt har jeg selv hjulpet mange hundrede brugere her på Amino med gode råd og vejledning. hvor mange er det lige du har hjulpet her?   I modsætning til dig har jeg aldrig hjulpet noget for egen vindings skyld.   

Men klag du endelig over mig. 

Rune:
PS Ravn anbefaler jo bare dem jeg bruger og ikke mig selv....:)

Trist at du har behov for at lyve om dine intentioner  -  Så det er altså ikke dig selv eller din arbejdsgiver du henviser til ;-) 

":) næste gang du skal have noget hjem så kontakt mig via rd@holship.com eller 29 79 79 90  :) køb altid dine varer FOB havn , vi giver dig prisen før vi sætter igang !"

" du er velkommen med oplysninger på rd@holship.com eller tlf 29797990  - vi er aktive i USA og har ugentlig ankomster fra USA."

Ravn

Fra Vorup
Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:01

Kære Ravn,

Nu ejer jeg ikke Holship hvor jeg arbejder og jeg har ikke aktier i TNT / DHL / UPS / FEDEX eller Maersk line.... OSV, Vi Holship har super partnere i hele verden, det skal komme andre til gode og Danmark er jo et frit land.

Man er bestemt ikke dikteret til at ringe mig, jeg sætter ikke en dagsorden, kommer blot med gode råd og indspil lige som dig vil jeg tro. Du vil sætte dagsorden og lege betjent herinde og det er da helt okay med mig.

Til din info har jeg været aktiv herinde ganske længe på et andet brugernavn og genaktiverede denne bruger pga. jeg fik opkald herinde fra så sent som i mandag's - jeg gav vedkommende gode råd og har ikke fået forretningen selv fra de brugere der har valgt at ringe mig til nu :)

MVh

Rune

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 16:07

Rune:
Nu ejer jeg ikke Holship hvor jeg arbejder og jeg har ikke aktier i TNT / DHL / UPS / FEDEX eller Maersk line.... OSV, Vi Holship har super partnere i hele verden, det skal komme andre til gode og Danmark er jo et frit land.

Men du kan da ikke løbe fra at du arbejder for firmaer og er her for at skaffe kunder.   I har naturligvis en storkunde aftale med kurerfirmaerne, så når du tilbyder fragt er det jo for at tjene penge -  længere er historien vel ikke!

Fra Vorup
Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:13

Hr Ravn,

Jeg er her for at se hvad  der sker og tilbyde mine services - det har kommet diverse firmaer & privatpersoner til gode jeg har givet gode råd allerede, så der er min rolle vel ok? og jeg har ikke fået en krone for det! jeg ahr kontakt med mange af dem den dag idag efter 4-6 år uden at have sendt dem en faktura - det hedder netværk, skulle du være i tvivl.

Jeg er her ligeså meget for at se hvad der sker som privatperson. Hr Martin Thorborg og hans Aminoer er aktive og mange fine emner bliver vendt.

jeg løber ikke fra noget og skal ikke retfærdiggøre mig overfor dig.

Danmark er et frit land med fri markedskræfter, og skulle jeg lande en kunde via mine indlæg herinde om 1 min eller 5 år, så skal jeg nok lade være med at fortælle dig det...for det vil da tydeligvis ødeligge din nattesøvn.

Mvh

Rune

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)