Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rabat kode eller gavekort, hvad tiltrækker mest dig?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Nu bruger jeg alle de mange gode amino'er til stærk inspiration og nyttig hjælp igen, forhåbentlig.

Jeg har bestilt annonceplads i to af Alt for damernes tillæg, Fit Living og Beauty & Body for at være mere præcis. Det skal selvfølgelig siges at det er trykte blade, til jer som skulle være i tvivl...

Mit dilemma går først og fremmest på hvad for en kampagne skal jeg køre, Rabat koder på x antal procent eller et gavekort? Så er jeg godt klar over at man kan lave en af hver kampagne i hver sit blad. 

Hvad vil DU mene ud fra erfaring eller af din egen mening ville være minimum at give et gavekort på, eller hvor mange procent rabat, for at du slog til på shoppen?

Er der andre kampagner der burde overvejes?

Shoppen her er tale om er www.goodhair.dk

Er der nogen tvivl om noget er i meget velkommen til at spørge mig, så ser jeg om jeg kan svare :o)

Vh. 

Daniel Jafari

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 13:37

Hej Daniel.

Personligt ville et gavekort med langt større sandsynlighed få mig til at købe i butikken, hvorimod en rabatkode ikke nødvendigvis ville bringe mig så langt som til at gå ind på hjemmesiden.

Med det sagt, så er der selvfølgelig undtagelser. Hvis jeg står og mangler noget, der viser sig at kunne fås ved en webshop der giver en rabatkupon, så handler jeg gerne der.

Så bottomline for mit vedkommende:
Impulsive køb: Gavekort
Overvejede køb: Rabatkupon

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 14:06

Hej Daniel

Jeg tænker lige nu på at byde på et gavekort på ''bland selv pakken''. Så kan veninder, eller familiemedlemmerne blive endnu mere fristet på dine.....bedst matchende priser der findes i DK. ( istedet for at bruge ordet: billigt for ofte Skype-Wink )

Det er umiddelbart mit bud. God vind herfra !!

Mvh. Petra

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Skrevet kl. 18:17

Tak for svar Casper og Petra.

Er ikke helt sikker på at jeg forstår dig helt Petra, men du mener det bør være gavekort ikke? - I så fald, hvad skal beløbet af gavekortets størrelse lyde på som minimum for at folk slår til?

Vh.

Daniel Jafari

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:33

@ skal beløbet af gavekortets størrelse lyde på som minimum for at folk slår til?

Svært at svare på - det afhænger vel også af din avance, og hvad folk i snit handler for ?

Det er vel skidt for dig, hvis du f.eks giver et gavekort på DKK 100,- og folk så køber for 125,-

Bortset fra det, så tror jeg også gavekort vil have størst virkning :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:53

Jeg ville foretrække den mulighed med størst rabat Big Smile

Når det er sagt, så konverterer gavekort fra offline medier bedre end rabatkoder, det er min erfaring... Rabatkoder drukner i mængden, hvorimod gavekort er noget folk husker...

Alternativt kunne du vel slå dig op på et par tips og trick med de produkter, som du sælger. Det vil folk med større sandsynlighed læse, fremfor en 100% reklame... 
Du kunne også vikle den anderledes, hvis du har adgang til vareprøver, hvor man med denne kode får xx antal vareprøver med i sin bestilling. Folk elsker "gratis" ting, selvom de sjældent er gratis... 

Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 19:09

Hej igen Daniel.

Jo, jeg satser på gavekortet, og vil vælge et par produkter ud, som kunderne kan vælge selv imellem - lige som i bland selv pakken.

God vind herfra :)

Mvh. Petra

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Skrevet kl. 19:12

Jesper Laugesen:

@ skal beløbet af gavekortets størrelse lyde på som minimum for at folk slår til?

Svært at svare på - det afhænger vel også af din avance, og hvad folk i snit handler for ?

Det er vel skidt for dig, hvis du f.eks giver et gavekort på DKK 100,- og folk så køber for 125,-

Bortset fra det, så tror jeg også gavekort vil have størst virkning :)

Tak for svar, ja du har helt ret med det med størrelsen. Det er også der jeg ser udfordringen. Jeg har jo vare helt ned til 49,- og mit system tillader IKKE at jeg siger at gavekortet kun virker ved køb over x kr.

Jeg tænker nemlig hvis det skal være et gavekort bliver det på 50 kr.

Så må jeg tage det hårde og sige ok, så vinder jeg intet på produkterne til 50 kr.

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Skrevet kl. 19:15

I princippet kunne man godt lægge den op til folk selv, ala få 25% eller et gavekort på 50 kr. også er der to forskellige koder. Dog bliver det nok for indviklet...

Ja det var en god idé du kom med mht. tips og tricks. Problemet er bare pladsen, annoncen er kun 92 x 80 mm. tror det er begrænset hvad jeg kan få ind.

Vare prøver er der ingen af hos de leverandøre jeg har pt. ikke noget der er set særlig meget den seneste stykke tid desværre :(

Tak for svar!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)