Hej Amino Nu bruger jeg alle de mange gode amino'er til stærk inspiration og nyttig hjælp igen, forhåbentlig. Jeg har bestilt annonceplads i to af Alt for damernes tillæg, Fit Living og Beauty & Body for at være mere præcis. Det skal selvfølgelig siges at det er trykte blade, til jer som skulle være i tvivl... Mit dilemma går først og fremmest på hvad for en kampagne skal jeg køre, Rabat koder på x antal procent eller et gavekort? Så er jeg godt klar over at man kan lave en af hver kampagne i hver sit blad. Hvad vil DU mene ud fra erfaring eller af din egen mening ville være minimum at give et gavekort på, eller hvor mange procent rabat, for at du slog til på shoppen? Er der andre kampagner der burde overvejes? Shoppen her er tale om er www.goodhair.dk Er der nogen tvivl om noget er i meget velkommen til at spørge mig, så ser jeg om jeg kan svare :o) Vh. Daniel Jafari |
Hej Daniel.
Personligt ville et gavekort med langt større sandsynlighed få mig til at købe i butikken, hvorimod en rabatkode ikke nødvendigvis ville bringe mig så langt som til at gå ind på hjemmesiden.
Med det sagt, så er der selvfølgelig undtagelser. Hvis jeg står og mangler noget, der viser sig at kunne fås ved en webshop der giver en rabatkupon, så handler jeg gerne der.
Så bottomline for mit vedkommende:
Impulsive køb: Gavekort
Overvejede køb: Rabatkupon