Hej Alle!! Jeg har de sidste par dage modtaget en del ordre fra tilsyneladende forskellige mennesker, der skal have deres varer sendt til hvad der umiddelbart ligner United Kingdom, men ligner en postkasse i Ghana?? Der betales med Kreditkort Jeg har selvfølgelig ikke sendt nogen varer, da det hele er meget mistænktsomt. Hvordan nogen udlændingene kan tyde den danske hjemmeside (www.ice-shop.dk) aner jeg ikke.. Nogen der kan tyde noget af en adresse som denne:?? box os 1632 accra gh Har selvfølgelig ikke planer om at sende nogen varer til ghana (gh), men tænkte jeg ville høre jer om det er et velkendt svindelnummer eller hvad? For selvom det virker helt igennem mystisk, så bliver der ikke bestilt voldsomt dyre varer, faktisk nogle af de billige.. |
Du skal da bare skrive til dem, at på grund af sikkerhed er der 30 dages karenstid, det betyder at pengene for varerne skal være indbetalt og have stået på din konto i 30 dage før du sender pengene.
Og så sende varen rekommanderet, så der skal en underskrift til for at få den udleveret :)
Det kan jo være kongen af Ghana - ikke at det er sandsynligt, men på nævnte måde finder du hurtigt ud af om bestillingen er god nok :)
Mette