Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ghana fuskere??

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg har samme problem på min side www.bp-electornic.dk  Jeg får ca. en ordre fra ghana om ugen.

De er nu også tilmed begyndt at lave ordre med danske adresser.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 19:26

Nogen af jer der kan se et mønster med hvilke IP adresser de bruger.

Mine starter med 41.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 19:59

Der findes en let måde hvorpå Afrika ordrene kan udgås, og jeg forstå ikke hvor der stadig er mange som har de tvivlsomme lande på listen over lande man sender til. Slet alle lande der er på listen undtagen EU lande og lande som USA, austratilien osv. Men Indien, Afrika osv. skal alle bare slettes, så slipper du dermed for besværet ved at manuelt skulle slette de falske ordrer. (overstående gælder kun hvis din shop også er op engelsk, hvis den kun er på dansk så slet alle lande ud over norge, sverige og danmark)

Der er jo generelt for mange af jer, der stadig har den fulde liste fra oscommerce eller det system i nu bruger se f.eks. her der har de hele listen over alle mulige lande. Slet alle dem som ikke er relevante for jer, og spar tid.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Skrevet kl. 20:38

Hej Martin

Du har næppe selv en webshop og derfor er du undskyldt for fejlagtigt at tro at man nemt kan slippe for dem.

Ghaneserne vælger blot fx. England som leveringsland og skriver fx. Accra i adresseteksten. Hvis blot hveranden når til Ghana tjener de på det.

Mvh Jesper

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:59

Jesper Jørgensen:

Hej Martin

Du har næppe selv en webshop og derfor er du undskyldt for fejlagtigt at tro at man nemt kan slippe for dem.

Ghaneserne vælger blot fx. England som leveringsland og skriver fx. Accra i adresseteksten. Hvis blot hveranden når til Ghana tjener de på det.

Mvh Jesper

Ja tak, Jesper jeg har selv en webshop, og jeg har haft rigtig rigtig mange af de Ghana ordre (selvom de fleste nu var fra singapore, hvor de åbenbart er helt tosset med Tissot) vi taler nok om 1 hver dag, da det var værst, og så gjorde jeg overstående, siden da har jeg ikke haft problemer, nu sender de blot en mail og spørger om de ikke nok kan få lov at betale med kreditkort og få sendt til singapore. Men hellere en mail i ny og næ end at skulle sidde og slette en ordre hverdag.

PS. Det kan da godt være det ikke virker for dig, men det virkede som sagt for mig Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Skrevet kl. 21:11

Dit råd er jo godt nok, der er ingen grund til at opfordre til handel ved at have Ghana i sin landeliste. Jeg har ingen anelse om hvor mange spam ordrer jeg ville have fået hvis jeg havde Ghana i listen over lande. Måske væsentligt flere end nu.

Mvh Jesper

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)