Jeg har brug for råd og er sikker på mange herinde kan hjælpe mig.
Jeg har arbejdet med webprogrammering nogle år og har nu gået ledig 2 år. For sige det lige ud, orker jeg ikke sidde foran skærmen 50 timer igen.
Men på den anden side elsker jeg IT og vil stadig arbejde indenfor feltet. Så jeg tænker på at finde arbejde indenfor "It drift support". Alstå jeg kunne tænke mig arbejde med f.esk holde styr på skolers,hospitalers pcer og bevæge rundt i afdelingen!
Men ved Nogen om der udbydes et kursus, hvor man kan lære de ting. Det skal siges det er så mit jobcenter som vil betale kurset.
Har ikke mulighed for tag 2 årig uddannelse. Men tænke der måtte være nogle kurser for er sikker på Jobcentet ikke er vild med de DYRE certificeringer !
Spar nogle penge op og smid selv noget efter at få de rigtig kurser ? - Jobcentret er ikke vild efter så mange ting, men så må man trods alt ofre selv hvis muligt.
Hvorfor synes du at det er dig der skal sidde 50 timer foran skærmen hver uge? Hvad med at fortsætte med det du er god til, men få nogle underleverandører koblet på, så du ikke selv skal kode det. Jeg ser typisk at man tror man altid skal gøre alting selv. Tag opgaverne ind og send dem videre til underleverandører i fx. udlandet. Det er det samme vi gør, vi har kun projektledelsen af opgaverne.
Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk