Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af Trustpilot.dk

Side 3 ud af 7 (63 indlæg)
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt lide idéen, men der mangler klart nogle ændringer til hvordan man bedømmer, vægtningen af bedømmelser og ikke mindst hvor længe en bedømmelse skal gælde. Ser frem til ændringer, der vil gøre det mere troværdigt.

Har selv bedømt skat.dk, gad vide om ironi accepteres Cool

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:17

Nu er Skat.dk nede på 25 - et point mindre og de er nede på "Boykot" LOL

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 17:18

Boykot skat.dk! Deres trust er kun 21 - dem skal vi holde op med at handle med!

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:23

Den er jeg frisk på! :)

Trustpilot.dk er iøvrigt selv kun 2 points fra at ramme "bør undgås" - kan man stole på et site, der ikke selv er til at stole på, ifølge dem selv ...? hehe

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 17:29

hvad så med DMI.dk - jeg bestilte sol til hele sommeren og hvad fik jeg?? - lov at gå med Umbrella

Tilmeldt 29. Aug 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:55

Nu har jeg læst denen tråd der er masser kritik men meget lidt kontruktiv kritik, og de få der løser godt nok et problem men skaber et andet.

Et foslag var at efter at have handlet med en butik fik man et link som man så kun vudere på trupilot efter, men havd med dem der har handlet før det system blev indført?

Tilgængelig burder en vær shop med respekt for sig selv har sådan et system, det skulle selvføgleig ikke være tvunget, men så kan shoppen udviklede sig og tilpasse og så ryde de dårlige ting af vejen Wink 

Derudover har jeg mange gange oplevet at få fide at den, og den butik skal jeg holde mig fra af  venner og bekendt, mens jeg selv aldrig har haft nolge problemmer, og omvendt anbefallet en butik hvor jeg ikke har haft andet en problemmer.

Har selvfeølig også fået anebfalet en shop som hvor jeg har handlet uden problemmer.

Jeg tror grundet til forskellige mellem min oplevelse og min bekendes er man har fået forskellige ansatta, og der simpelthen ikke er lavet en politik for hvad der skal gøres når noget går galt og hvad medarbejder må f.esk. send svarkurverte etc.

Der sandsynlig vis også nogle medarbejder som skider på kunderne, men jeg nægter simpelt hen at tro at det er hovedproblemet, men selvfølige hvis firmaeren ikke gør noget ved disse medarbejder kan det måske ligefrem smitte? til andre afdellinger.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 23:59

Konstruktiv kritik er jo en dejlig ting...

Men hvem har lyst til at fortælle sin konkurrent hvordan han skal finde en svage punkter? Hvem har lyst til at fortælle sin værste fjende at lige præcis det her er hans svaghed...

Jeg har skrevet en mail til www.trustpilot.dk og fortalt dem et af deres problemer uden en reel respons. En masse snak men ikke noget konstruktivt feedback hvilket jo er det vigtigste. Jeg har dog fuld respekt for gutter bag siden. Jeg kan aldrig kritisere folk der gør det de tror er det rigtige. Men altså når det truer min forretning og når mine konkurrenter hvis de har en bedre programmør kan vinde over mig, så er det ikke fair. Giv mig en fair anmeldelse og ikke min konkurrent der siger jeg er dårlig så er jeg helt med.

Men i øvrigt tænker jeg tit over, mangler der ikke en side for os webshops? En side hvor vi kan svare på de anklager der kommer mod os? Hvem svarer tv2 når de sviner os?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 07:58

Nu er de så også begyndt at spamme deres brugere!

Når man opretter sig som bruger, er tilmelding til nyhedsbrev som default slået til - hvilket jeg iøvrigt mener er ulovligt, men lad nu det ligge. I alle fald, da jeg oprettede mig fravalgte jeg bevidst nyhedsbrevet - meldte det fra. Men det skider Trustpilot åbenbart på, for her i nat har jeg alligevel fået nyhedsbrev fra dem!

Jeg gik derfor ind for at tjekke min profil en ekstra gang, men her står rigtig nok at jeg IKKE har tilmeldt mig modtagelse af Nyhedsbrevet.

NU må de satme til at få lidt styr på deres lortt! Hvis de vil spille moralske politimænd på Nettet og bedømme alle andre, så må de eddersparkemig også til at lære at opføre sig ordentlig selv.

Det er altså rimeligt elementært, at man IKKE sender nyhedsbreve ud til dem der aktivt har fravalgt dette. Hvilken del af NEJ forstår I ikke?

Jeg tror vist det er ved at være tid at jeg sætter de bots op, så vi for alvor kan få lavet lidt sjov med dem, og teste deres systemer på en lidt stører skala LOL

Tilmeldt 29. Aug 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 08:58

Hvejsel:

Konstruktiv kritik er jo en dejlig ting...

Men hvem har lyst til at fortælle sin konkurrent hvordan han skal finde en svage punkter? Hvem har lyst til at fortælle sin værste fjende at lige præcis det her er hans svaghed...

Hvad har det med nået som helts at gøre?

Hvejsel:

Jeg har skrevet en mail til www.trustpilot.dk og fortalt dem et af deres problemer uden en reel respons. En masse snak men ikke noget konstruktivt feedback hvilket jo er det vigtigste. Jeg har dog fuld respekt for gutter bag siden. Jeg kan aldrig kritisere folk der gør det de tror er det rigtige. Men altså når det truer min forretning og når mine konkurrenter hvis de har en bedre programmør kan vinde over mig, så er det ikke fair. Giv mig en fair anmeldelse og ikke min konkurrent der siger jeg er dårlig så er jeg helt med.

Et er at det kan lade sig gøre at snyde, noget andet er om der bliver snydt, jeg tror at langt de fleste er rigtige.

Og på den ande side, kan de konkurrent også udgive sig som en kunde der blevet snyd og gå til medierne, og så vidt jeg husker at der rent faktisk er nogle firmaere der har gjort. 

Hvejsel:

Men i øvrigt tænker jeg tit over, mangler der ikke en side for os webshops? En side hvor vi kan svare på de anklager der kommer mod os? Hvem svarer tv2 når de sviner os?

Hvad med dr1? Folk henvender  sig jo kun til dr1 hvis de er blev snydt, ikke hvis de har gode historie, hvilket er en væsenlig forskellige på forbugerprogrammer og trustpilot koncepet.

Ja de skal få styr på deres nyhedsbrev, men de har dog tager jeres kritik til sig og gør da noget for at forbedre det,  mens det ser ud som om i ikke vil skifte briller uanset hvor godt det blir.

Men hvis man kigger på f.esk Batteriebyen.dk så har den fået god rating og det er fordi det er simplet hen fordi de har god service og jeg ved det for har selv handlet der.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:11

> Hvad har det med nået som helts at gøre?

Det er muligt du ikke forstår den kritik, men den er skam meget rammende! For hvis man driver online virksomhed, eller rådgiver andre, så handler det om en ting: Sikre sin egen (eller rådgivende) virksomheds bedst mulige gennemslagskræft i markedet. Og når man så kan konstatere at huller i en service som Trustpilot udgør en risiko, så er det da virkelig dumt at fortælle i detaljer om hvad hullerne går ud på - den detaljerede viden om, hvordan disse huller udnyttes, vil jeg gerne holde helt tæt til kroppen, indtil jeg er sikker på at mine konkurrenter ikke kan udnytte dem. Det er IKKE mit job at hjælpe Trustpilot - det er mit job at hjælpe min virksomhed, og dem der hyrer mig til det. Og lige nu gør jeg det bedst ved at holde kæft om de huller jeg finder, som kan udnyttes.

Side 3 ud af 7 (63 indlæg)