Nu har jeg læst denen tråd der er masser kritik men meget lidt kontruktiv kritik, og de få der løser godt nok et problem men skaber et andet.
Et foslag var at efter at have handlet med en butik fik man et link som man så kun vudere på trupilot efter, men havd med dem der har handlet før det system blev indført?
Tilgængelig burder en vær shop med respekt for sig selv har sådan et system, det skulle selvføgleig ikke være tvunget, men så kan shoppen udviklede sig og tilpasse og så ryde de dårlige ting af vejen
Derudover har jeg mange gange oplevet at få fide at den, og den butik skal jeg holde mig fra af venner og bekendt, mens jeg selv aldrig har haft nolge problemmer, og omvendt anbefallet en butik hvor jeg ikke har haft andet en problemmer.
Har selvfeølig også fået anebfalet en shop som hvor jeg har handlet uden problemmer.
Jeg tror grundet til forskellige mellem min oplevelse og min bekendes er man har fået forskellige ansatta, og der simpelthen ikke er lavet en politik for hvad der skal gøres når noget går galt og hvad medarbejder må f.esk. send svarkurverte etc.
Der sandsynlig vis også nogle medarbejder som skider på kunderne, men jeg nægter simpelt hen at tro at det er hovedproblemet, men selvfølige hvis firmaeren ikke gør noget ved disse medarbejder kan det måske ligefrem smitte? til andre afdellinger.