|
Kære AMINOer, Alligevel vil vi gerne vise vores taknemmelighed til de mange, der har indsendt et bud. Derfor vil vi udtrække en vinder, som modtager Pilgrim smykker for 1000 kr. som tak for indsatsen. Vil du deltage i udtrækningen, så send blot en e-mail til jonathan@plantdinblyant.dk Vinderen udtrækkes onsdag den 7. august og får direkte besked på mail. Kun navnet offentliggøres herinde, men husk at sende dit fulde navn og adresse til os i mailen. Tak igen for de mange fine bud! |
Jonathan Løw:Alligevel vil vi gerne vise vores taknemmelighed til de mange, der har indsendt et bud. Derfor vil vi udtrække en vinder, som modtager Pilgrim smykker for 1000 kr. som tak for indsatsen. Vil du deltage i udtrækningen, så send blot en e-mail til jonathan@plantdinblyant.dk
Vinderen udtrækkes onsdag den 7. august og får direkte besked på mail. Kun navnet offentliggøres herinde, men husk at sende dit fulde navn og adresse til os i mailen.
Nu skal jeg ik bestemme, hvordan I håndterer en konkurrence, men jeg finder det dog en smule underligt, at alle kan vinde ekstra præmien, hvis de blot sender en mail. Ville det ik være mest fair overfor alle dem, som deltager, at der blev trukket et nummer, og så var det nummer indlæg i tråden, som var vinderen? Der er sikkert mange, som har lagt hovedet i blød, fordi det var en konkurrence, og de gider måske ik hjælpe en anden gang, hvis alle bare kan vinde...
Jeg siger det ik, fordi jeg er misundelig eller sur over ik at vinde, for vinder jeg, skal præmien alligevel sendes til Julemærkehjemmene, da de kan få mere ud af den, end jeg kan...
Bliv gratis medlem