vi plejer kore rundt i helle land med store møbler og motorcykler og b2c .
til rimelig pris..... vi afregner afhaengig af hvor mang adresser .
for eks. ,,,,,,,,,,
10 b2c 30 / 40 Kg pr. stk. til 10 adresser paa sjaelland ,, uanset hvor paa sjaelland pris er kr294 . stk .. vi kore eksprs til god pris. nar vi afhenter varer fra dig saa kore vi direkte til dine kunder.
vi har ogsaa en god pris til jylland og tyskland og holand .
Jeg tilbyder vores lagerkunder fragtpriser til hele landet fra vores Domicil i Valby til en Fast pris på 360 kr pr Eu palle. Se om andre kan stikke den ..
Vi står for pakning og forsendelse af pallegods til hele Dk til Fastsatte plukpriser
Når jeg forespørger på en pris via TNT på en europalle i målene 120 x 80 x 100 og angiver en vægt på 50 kg. får jeg en pris på 351 Dkr. (distance Horsens - Glostrup) Jeg vil til en hver tid anvende TNT til pallegods og stykgods. Danske fragtmænd, især på den forkerte side af jylland, har mere "lort på styret" end "styr på lortet". Det er måske kun mine erfaringer...men jeg har mange, mange gange været ved at gå ud af mit gode skind, når en kagearmet chauffør vil have en kranbil ud for at læsse en 30 kg. metalramme af, blot fordi den er uhåndterlig. Vi smider rundt med dem hver dag og de går ikke i stykker. Intet hjælper tilsyneladende. En dag spurgte jeg om han have haft polio siden han ikke kunne/ville løfte den, og det var så slut på det samarbejde. TNT har indtil videre løst alle opgaver tilfredsstillende.
Ikke for at erobre tråden, men lige en lignende fragtmandshistorie:
Vi havde på en tidligere arbejdsplads en fast aftale, om at chaufføren skulle hjælpe med aflæsning, da vi som regel skulle have ret meget. Denne dag kom der så en ældre mand, som altså ikke kunne hjælpe til, da han lige var blevet opereret i ryggen. OK en op på bilen og en nede på jorden, så kunne han da i det mindste køre liften op og ned. Det går også fint i 10 min. men så går det hele i stå, liften er ikke nede selvom den er fyldt med varer. Hmm, spørger chuffen hvorfor, og han fortæller, som det mest naturlige i verden, at det var tid til en rygepause, og han kunne altså ikke arbejde og ryge på een gang.........