Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt og transport af større produkter solgt online

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 20. Jul 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Så har jeg selv fundet en løsning  GLS har lavet det, så man kan aflevere de store pakker hos zapp-in og andre af deres shop-partnere.

Der skal kun betales efter hvor meget pakken fylder og ikke hvor meget den vejer (under 20kg.) Genialt.. - kan anbefales

Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:43
vi plejer kore rundt i helle land med store møbler  og motorcykler og b2c .

til rimelig pris..... vi afregner afhaengig af hvor mang adresser .

for eks. ,,,,,,,,,,

10 b2c   30 / 40 Kg  pr. stk.  til 10 adresser paa sjaelland ,, uanset hvor paa sjaelland  pris er  kr294 . stk                                                                                                  .. vi kore eksprs til god pris. nar vi afhenter varer fra dig saa kore vi direkte til dine kunder.

vi har ogsaa en god pris til jylland og tyskland og holand .

ROYAL-TRANS

Hillerod -      royaltrans123@yahoo.com

Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 22:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej

Vi bruger Transportgruppen kan kun sige godt om dem, rimlig priser og fremfor alt, ikke ret mange transportskader og forsvundet fragt.

Dækker hele landet og tager pakker, paller og colli

Mvh Allan 

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:29

Jeg ville egentlig gerne have kontaktet Royal Trans for at høre om i kunne

give et bud på transport af 2 bilsæder fra vestjylland til hovedstaden.

Der er dog 3 forhold der gør at det ikke bliver jer denne gang.

1: Jeres email duer ikke

2: Jeg forstår ikke hvad der står i jeres signatur

3: Jeg kan ikke finde nogen oplysninger om firmaet

Med venlig hilsen
Kenneth Skou

Tilmeldt 1. Mar 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:23
Jeg tilbyder vores lagerkunder fragtpriser til hele landet fra vores Domicil i Valby til en Fast pris på 360  kr pr Eu palle. Se om andre kan stikke den ..

Vi står for pakning og forsendelse af pallegods til hele Dk til Fastsatte plukpriser  

Indhent gerne tilbud..   Mick@city-gods.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 17:06
Til lazy Bob og Gave-shoppen.dk

Når jeg forespørger på en pris via TNT på en europalle i målene 120 x 80 x 100 og angiver en vægt på 50 kg. får jeg en pris på 351 Dkr. (distance Horsens - Glostrup)
Jeg vil til en hver tid anvende TNT til pallegods og stykgods. Danske fragtmænd, især på den forkerte side af jylland, har mere "lort på styret" end "styr på lortet". Det er måske kun mine erfaringer...men jeg har mange, mange gange været ved at gå ud af mit gode skind, når en kagearmet chauffør vil have en kranbil ud for at læsse en 30 kg. metalramme af, blot fordi den er uhåndterlig. Vi smider rundt med dem hver dag og de går ikke i stykker. Intet hjælper tilsyneladende. En dag spurgte jeg om han have haft polio siden han ikke kunne/ville løfte den, og det var så slut på det samarbejde. TNT har indtil videre løst alle opgaver tilfredsstillende.

Tilmeldt 7. Feb 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:38
hehe Roscoe.

Ikke for at erobre tråden, men lige en lignende fragtmandshistorie:

Vi havde på en tidligere arbejdsplads en fast aftale, om at chaufføren skulle hjælpe med aflæsning, da vi som regel skulle have ret meget. Denne dag kom der så en ældre mand, som altså ikke kunne hjælpe til, da han lige var blevet opereret i ryggen. OK en op på bilen og en nede på jorden, så kunne han da i det mindste køre liften op og ned. Det går også fint i 10 min. men så går det hele i stå, liften er ikke nede selvom den er fyldt med varer. Hmm, spørger chuffen hvorfor, og han fortæller, som det mest naturlige i verden, at det var tid til en rygepause, og han kunne altså ikke arbejde og ryge på een gang.........

Fra Viborg.
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 09:15
Transport af næsten alt...

Prøv at send mig en mail med Div oplysninger på opgaverne.

Så skal jeg gerne regne nogle super gode tilbud ud...

MVH: André.

MTS. ( Midtjysk Transport Service.)

A.Elsborg M.T.S. (Midtjysk Transport Service) www.mts-transport.dk
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:02
hey lazy bob..

Da jeg er ved og starte et lille transport firma, kunne sådanne ordre som dine med udbringning af deverse ting og sager være aktuelle..

Du er derfor velkommen til at kontaket mig på min mail som er kc29@ofir.dk hvis det kunne hvae nogen intresse fra din side..

Hilsen kasper

Tilmeldt 31. Jul 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:58

Hvilken slags gods drejer det sig om. jeg kan måske hjælpe.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)