Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykker fra Rolcera - Rosenkranse, armbånd m.m.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at nå ud til endnu flere med mine smykker, så jeg vil gerne have nogle af jer med på vognen! Jeg har for ca. et halvt år siden stiftet Rolcera, hvor det stadigvæk kun er mig selv som der står bag. Da jeg allerede har skudt en del penge i projektet uden den store form for omsætning endnu, så vil jeg gerne prøve at nå ud til endnu flere forhandlere og interesserede ved at forhandle engros.

Alle smykkerne bliver håndlavet her i Danmark af smykkedele, som jeg har fået hjem henholdsvis fra USA, Kina og igennem danske leverandører.

Jeg kan tilbyde rosenkranse i flere farver, som der er designet med inspiration fra det sydlige USA og Mexico. Rosenkransene bliver lavet ved hjælp af en nylonsnor. Den endelige halskæde ender med at blive fremstillet ved at lave specielle knuder imellem perlerne.

Derudover har jeg også diverse halskæder med perler, og med vedhæng.

Til sidst kan jeg også tilbyde perlearmbånd. Perlearmbåndene bliver lavet både som armbånd med knuder imellem perlerne, og armbånd hvor der ingen knuder er imellem, dog med en lås til sidst. Jeg kan derudover også tilbyde "stretch" armbånd, som ingen lås har, og som tages på ved at center snoren kan strække sig over hånden.

Jeg har udbygget pdf kataloger med billeder, beskrivelse og engros pris tilhørende hver produktkategori, og I er meget velkommen til at skrive jeres e-mail enten via. PB eller her nedenunder. Skriv hvad I gerne vil have kataloger på, og så får jeg det sendt til jer.

- Billeder og beskrivelser af produkterne kan også ses på Rolcera's webshop, som I finder på Rolcera.dk

Mvh,
Rasmus Nicolaisen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)