Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er et godt salgsbrev ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 100
Fra  By Faune Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´s

Jeg håber at I er mere klare i spyttet end mig:-)

Da jeg virkelig mangler ideer, forslag og hvad der ellers kan ydes til at få stykket et godt salgsbrev sammen.

Om os: Vi er et engros firma der sælger tøjkollektioner, tørklæder, smykker og tasker fra Paris/Italien til Webshops og butikker i DK og Sverige.De Brands vi indkøber prøver vi for så vidt muligt, at være de eneste med i DK i det omfang det er muligt, vores priser ligger ca. 20 % under konkurrenternes, ligeledes kræver vi ikke  et mindste minimum ordre, og vi sælger vores styles i 4 styks oftes, så kunderne undgår lagervarer/spild.

Vores mål/ tilbud der har vi overvejet lidt forskellige opstillinger som fx. -15% ved bestilling på over 30.000 kr.

Hvad skal brevet kunne:

Det skal gerne oplyse om vores firmas eksistens, skaffe kunder, og vække interesse.

Jeg mangler noget substans i indholdet som:

Hvad kan vi gøre for kunden, og hvorfor det lige er os de skal vælge...

Jeg kan bare ikke få ovenstående flettet ind i en god tekst....

Her et et udkast på lidt tekst:

Kære Sirup 

Vi har tilladt os at kontakte vores fremtidige kunder via Facebook, da vi desværre ikke har kunne nå diverse Messer i år pga. travlhed med By Faunes opstart, men vi vil fremover være at finde på de forskellige Messer.

Vi er stolte af at kunne byde vores kommende kunder velkommen til salg på vores B2B Gruppe Accessories & Clothes By Faune, som vil gøre alt for at finde de bedste priser og kvaliteter til jer!

Anmod om medlemsskab i vores gruppe, og I vil få adgang til vores skønne styles:http://www.facebook.com/home.php#!/groups/499138386793861/

Forsat god dag

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Feb 12
Fra  By Faune Skrevet kl. 01:47

Sorry. 

Ville ikke lave flere tråde.....

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 07:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Diana:
vi desværre ikke har kunne nå diverse Messer i år pga. travlhed med By Faunes opstart, men vi vil fremover være at finde på de forskellige Messer.

Det skal du ikke skrive, det er defensivt, og kunderne er ligeglade, og ingen gider høre på dårlige undskyldniger. Desuden blander du firmaets interne tanker om markedsføring sammen med kommunikation rettet mod kunden.

Næ, du vælger Facebook fordi du vil komme med et personligt tilbud til kunden. Så kommunikationen skal rettes mod kunden, varen skal beskrives, og du skal fortælle, hvad kunden skal gøre for at blive lykkelig.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Diana

Du skal sætte dig i læserens sted.
Læseren har ikke brug for at vide, hvor svært det er at starte virksomhed. Han har brug for at vide, hvor let det er at få fat i de lækre varer, som I sælger.

Jeg har for lang tid siden skrevet et ekspertblogindlæg om salgsbreve. Jeg vil hellere linke til det end gentage det, men det præsenterer dig for den anerkendte AIDA-model for salgsbreve. Læs det her: http://www.amino.dk/blogs/kjersogdin/archive/2009/09/02/s-230-lg-pr-brev.aspx

Men før du kontakter en masse firmaer og personer via deres Facebookprofil, skal du nok lige være opmærksom på, at dette er lige så ulovligt som at sende dem en mail. 

Jeg tror, du får det bedste resultat ved at ringe rundt til de shops, du gerne vil sælge til, og få lov at sende et tilbud pr. mail. Her sender du så dit salgsbrev - og det er da en fin idé at lade en Facebook-tilmelding give ekstra fordele.

God vind med salget.

Venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer 

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Feb 12
Fra  By Faune Skrevet kl. 10:18

Tak for din respons.

Jamen jeg kan kun give dig ret, og havde slet ikke lige selv den indgangsvinkel til teksten.

Jeg må vist prøve at lave en brainstorm og få andre briller på, og følge AIDA modellen, og derefter få respons igen.

Jeg siger tak for dit besyv på teksten.

Vh.

Diana

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Feb 12
Fra  By Faune Skrevet kl. 10:20

Tak for din respons.

Jeg er godt bekendt med AIDA modellen, men jeg har nok bare lagt fokus og energi forkert.
Jeg tænker at jeg måske må betale mig fra det, og at det evt. ville være en god ting i mit tilfælde, men jeg har dog bare tidligere været uheldig med at købe disse typer ydelser.

Jeg må vist prøve at lave en brainstorm og få andre briller på, og følge AIDA modellen, og derefter få respons igen.

Jeg siger tak for dit besyv på teksten.

Vh.

Diana

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:04

Diana:
men jeg har dog bare tidligere været uheldig med at købe disse typer ydelser.

Hvordan har du været uheldig?
Havde du sikret dig, at den du købte hos, var kvalificeret til opgaven?

Venlig hilsen

Hans 

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Feb 12
Fra  By Faune Skrevet kl. 11:40

Hej Hans

Ja det troede jeg egentlig jeg havde, men tog fejl.

Det jeg gjorde før start af opgave var at punktopstille ønsker/krav, men de blev lang fra indfriet.

Men det kan jo være så mange ting der spiller ind, som manglende kommunikation, misforståelser etc. 

Ang. kontakt af evt. kunder, er jeg helt med på at man ikke bare må spamme med e-mail m.m.

Jeg har haft henvendt mig før ved at først skrive privat, og dernæst fået deres accept til at sende dem et tilbud,

men min fremtidige plan er at jeg i vis omfang møder op i butikkerne og præsenterer mig selv, og ellers som du nævner ringer til dem.

De venligste hilsner fra Diana

Fra Odense S
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 87
Fra  BDM bogføring Skrevet kl. 11:49
Fra Vejle
Tilmeldt 6. Feb 12
Fra  By Faune Skrevet kl. 12:22

Mange tak Birthe, det vil jeg gøre:-)