Hej Amino´s Jeg håber at I er mere klare i spyttet end mig:-) Da jeg virkelig mangler ideer, forslag og hvad der ellers kan ydes til at få stykket et godt salgsbrev sammen. Om os: Vi er et engros firma der sælger tøjkollektioner, tørklæder, smykker og tasker fra Paris/Italien til Webshops og butikker i DK og Sverige.De Brands vi indkøber prøver vi for så vidt muligt, at være de eneste med i DK i det omfang det er muligt, vores priser ligger ca. 20 % under konkurrenternes, ligeledes kræver vi ikke et mindste minimum ordre, og vi sælger vores styles i 4 styks oftes, så kunderne undgår lagervarer/spild. Vores mål/ tilbud der har vi overvejet lidt forskellige opstillinger som fx. -15% ved bestilling på over 30.000 kr. Hvad skal brevet kunne: Det skal gerne oplyse om vores firmas eksistens, skaffe kunder, og vække interesse. Jeg mangler noget substans i indholdet som: Hvad kan vi gøre for kunden, og hvorfor det lige er os de skal vælge... Jeg kan bare ikke få ovenstående flettet ind i en god tekst.... Her et et udkast på lidt tekst: Kære Sirup Vi har tilladt os at kontakte vores fremtidige kunder via Facebook, da vi desværre ikke har kunne nå diverse Messer i år pga. travlhed med By Faunes opstart, men vi vil fremover være at finde på de forskellige Messer. Vi er stolte af at kunne byde vores kommende kunder velkommen til salg på vores B2B Gruppe Accessories & Clothes By Faune, som vil gøre alt for at finde de bedste priser og kvaliteter til jer! Anmod om medlemsskab i vores gruppe, og I vil få adgang til vores skønne styles:http://www.facebook.com/home.php#!/groups/499138386793861/ Forsat god dag |
Sorry.
Ville ikke lave flere tråde.....