Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Alliance's skatteforslag..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. May 05
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 00:32

Der ligger formentlig også andre CEPOS forslag nederst i pakken.

12 år hvor det offentlige forbrug blot prisreguleres men ikke forøges (som nu) giver 40% indkomstsskat.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 01:51

Jeg bor i Grækenland, og her er Ny Alliance allerede slået igennem. Marginalskatten er 40% :-)

Tilbage til Danmark: Jeg synes det er den rigtige vej at gå. Faktisk synes jeg man skulle overveje en flat-rate-tax, dvs smide hele den forbandede skattelovgivning, som ingen alligevel kan gennemskue ud med storskraldet og erstatte den med en skattelov, som kan stå på ½ A4: Alle de penge du tjener over XXXX kroner om måneden (grundfradrag) bliver beskattet med XX procent. Ingen yderligere fradrag og særordninger.

Nogle siger at det er asocialt, men det passer ikke. Man kan regulere den sociale profil ved at øge eller reducere grundfradraget. 

Beklager til de skatteadvokater og andre skatterådgivere, som måtte læse dette forslag til nedlæggelsen af deres erhverv! Big Smile

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 07:47

Emnet kan også diskuteres her: Ens skat for alle - på Danmarks nye politiske debatforum Smile.

Selv syntes jeg at forslaget er holdbart og det eneste rigtige.

// Jesper Skov

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:51

Jeg må jo blot med tilfredshed konstatere at NA INGEN opbakning får til deres forslag fra de ande partier. Og dermed bliver det ikke til noget. Thanks God for flertalsdemokratiet :)

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 12:23

Jaja, Mikkel. Radikale vil jo bare have lidt mere grønt i pakken, så er de med på holdet.

Konservative kan også svinge efter et valg - de er der jo næsten.

Forslaget blev godt modtaget i JyllandsPosten i dag og af Danske Bank

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:30

Hverken Danske Bank eller Jyllandsposten har stemmeret :)

Iøvrigt har ekstreme skatteændringer det meget store problem, at det er næsten umuligt at gennemregne hvem det "går ud over" og ingen politikere kan leve med, at der pludselig står 10.000 hjemløse husejere eller andre, fordi de ikke lige fik regnet rigtigt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)