Hejsa Jeg skriver fordi jeg står i en virkeligt sær situation, jeg fik et tilbud tilbage i Jan/feb fra udbyder#2 (ingen grund til at svine nogen til endnu) Jeg er kunde hos udbyder#1, og har en internet baseret virksomhed, Jeg accepterede tilbudet, og ventede så i godt og vel 2 måneder på at der skulle ske noget. Og sagde så nej tak til tilbudet da jeg af gode grunde ikke havde tillid til udbyder#2 længere. de invilger i at opsige aftalen skriftligt og lover at der ikke kommer mere ud af den sag. Der går så ca 3 uger mere også lukker udbyder#1 min internet forbindelse, da den er opsagt af udbyder#2, som jeg jo ikke er kunde hos da vi aldrig fik startet vores aftale op. Nu står jeg så og har tabt godt og vel 10 dages omsætning, da det tog temmeligt lang tid at få de to udbydere til at tale sammen og få oprettet mig på ny hos udbyder#1. Min internet forbindelse er oppe at køre igen dog ikke uden problemer da nogle services er frafaldet og udbyder#1 kæmper for at få det funktionelt igen. Det skal siges at udbyder#1 virkeligt gjorde alt i deres magt og virkeligt viste en service minded side. hvorimod udbyder#2 kun har spist mig af med en sølle undskyldning og i øvrigt ikke var særligt villige til at hjælpe med noget som helst da jeg jo ikke var kunde .... Mit konkrete spørgsmål er: kan jeg gøre noget for at få erstatning fra udbyder#2 for deres kvajert, som har kostet mig en del penge for ikke at sige tid med telefonringeri frem og tilbage. kan jeg bare sende dem en faktura på det jeg mener at have mistet eller hvordan skal den ged barberes? På forhånd tak |
Bevis for tab
Bevis for aftale
Bevis for brudt aftale.
Ja, så har du en sag.