Hej alle aminoer Som mange andre herinde er en af mine største drømme en dag at kunne starte egen virksomhed op. Jeg sidder i dag selv som revisor på et større revisionskontor, hvorfor jeg føler, at jeg har den økonomiske kendskab/baggrund, som skal til. Det næste, og største problem er derfor, at finde nogle produkter at sælge. Planen er at jeg meget gerne vil starte i det helt små, også se hvad det kan blive til med tiden. Pt. skal jeg bestemt ikke kunne leve af det (beholder mit nuværende job), men med tiden kunne det da være fedt.... Umiddelbart vil jeg gerne importere varer fra Kina (jeg har rådgivet et par kunder herom, så har et vis kendskab hertil). Umiddelbart vil jeg gerne starte en wepshop med små fysiske produkter, som der samtidig skal være en god avance på. Jeg vil derfor gerne have inputs fra andre. Jeg har selv tænkt på alt lige fra golfbolde, køkkenartikler, usb-stiks, belysning mv. Det jeg kort sagt søger er små fysiske produkter (som ikke vil kræve meget opbevaringsplads), samt produkter man vil kunne tjene videre med en god avance. Umiddelbart tænker jeg en pris på 200-500 kr. i salgspris og en avance på 100-300 pr. produkt. Brainstorm? |
Hej
Det handler om at have branchekendskab til det, som du vil sælge. Spiller du golf, så er det nok en god ide, at sælge golfudstyr, såfremt du kan skaffe det bedre og billigere end konkurrenten.
En Brainstorm kan du kun selv lave og jeg syntes, at du her skal kigge på noget, som interesserer dig og du har en viden omkring.
SKriv noget om dine hobbies, erfaring- har du arbejdet andre steder end revisionskontoret.
mvh