Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lille ting - god avance

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Som mange andre herinde er en af mine største drømme en dag at kunne starte egen virksomhed op. Jeg sidder i dag selv som revisor på et større revisionskontor, hvorfor jeg føler, at jeg har den økonomiske kendskab/baggrund, som skal til.

Det næste, og største problem er derfor, at finde nogle produkter at sælge. Planen er at jeg meget gerne vil starte i det helt små, også se hvad det kan blive til med tiden. Pt. skal jeg bestemt ikke kunne leve af det (beholder mit nuværende job), men med tiden kunne det da være fedt....

Umiddelbart vil jeg gerne importere varer fra Kina (jeg har rådgivet et par kunder herom, så har et vis kendskab hertil). Umiddelbart vil jeg gerne starte en wepshop med små fysiske produkter, som der samtidig skal være en god avance på. Jeg vil derfor gerne have inputs fra andre. Jeg har selv tænkt på alt lige fra golfbolde, køkkenartikler, usb-stiks, belysning mv.

Det jeg kort sagt søger er små fysiske produkter (som ikke vil kræve meget opbevaringsplads), samt produkter man vil kunne tjene videre med en god avance. Umiddelbart tænker jeg en pris på 200-500 kr. i salgspris og en avance på 100-300 pr. produkt.

Brainstorm?

Tilmeldt 4. Jul 13
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:45

Hej

Det handler om at have branchekendskab til det, som du vil sælge. Spiller du golf, så er det nok en god ide, at sælge golfudstyr, såfremt du kan skaffe det bedre og billigere end konkurrenten. 

En Brainstorm kan du kun selv lave og jeg syntes, at du her skal kigge på noget, som interesserer dig og du har en viden omkring.  

SKriv noget om dine hobbies, erfaring- har du arbejdet andre steder end revisionskontoret. 

mvh

Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 19:00

Tak for "standard" svaret.

Jeg er ikke så meget dreven af, hvad produktet rent faktisk skal være.

Jeg interessere mig selv for stort set alt slags sports, men det er ikke et marked, som jeg finder specielt interessant. Har selv tænkt på golfudstyr, men er svært at anskaffe billigt, da det er større kendte mærker.

Ingen andre ideer? Eller nogen der ved om man kan finde noget statisk over salg på fx DBA for derigennem at kunne blive inspireret?

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 20:27

Hvis du søger små ting med stor avance, så glem belysning i form af lamper :-)

Men til gengæld er LED pærer ved at vlre så gode, så du måske kunne få gang i det?
Det som mangler på markedet når vi taler LED pærer er enkel:
- priser hvor alle kan være med MEN kvaliteten SKAL være god!!
En kvalitet som er ok, er ikke godt nok.
Prisen skal være med (kan godt give nogle bud på priser) og du skal have "tilfreds eller pengene tilbage"-hatten på :-)
Philips LED pærer er fantastiske, men for dyre for alt for mange mennesker.
Tilgengæld er supermarkeder fyldt med lortepærer og først nu og det næste år bliver de billige nok og kvaliteten hele tiden bedre :-)

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 20:32
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tænker blot, hvis du vil have produkter med SÅ stor avance - forventer du så ikke, at konkurrencen er alt for stor?

Jeg ville finde en niche, da du kan finde gode avancer her men de avanceprocenter du leder efter - der vil jeg tro, at markedet er mættet eller i hvert fald godt fyldt op.

Og så lige en sidebemærkning. Du beder om råd, én person bruger sin tid på at give dig et svar som vedkommende kan stå indenfor og så kalder du det et "standard" svar - som om du ser ned på det svar, at det ikke er godt nok.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 00:03

Min første tanke var parfume. Det er godt nok lidt større, og behøver måske ikke bestilles i kina, men der må man kunne hente en avance ala den du søger.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)