Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - hvad koster det (realistisk set)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 08:20
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvad en webshop koster realistisk set?

Det kommer helt an på hvad du vil spendere. Det er faktisk ligesom at købe bil; du har mange muligheder, men du får selvfølgelig hvad du betaler for.

Du har således to muligheder.

Du kan lave et rammebudget, hvor du præsenterer hvad du er villig til at spendere på at komme i gang. Fordelen ved det er at du kan få mange forskellige tilbud inden for dit budget, ulempen kan dog være at dit budget er så snævert at du ikke får det du vil have, eller så stort at du får meget mere end det du reelt set har behov for.

Eller også kan du lave en kravsspecifikation som beskriver hvad du har brug for og hvad dine forventninger er. Fordelen ved det er at du får mange forskellige tilbud i mange forskellige prisklasser, så du har muligheden for at vurdere selv hvad der passer til dig.

Så skal du selvfølgelig også huske de faste udgifter; betalingsaftaler, hosting, drift og vedligeholdelse. Disse fås også i forskellige prisklasser.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 09:19

Dan Storm:
Det kommer helt an på hvad du vil spendere.

Nu var hendes spørgsmål jo at hun ville have en pris og det er jo til at læse ud fra hendes indlæg hvad hun har i tankerne. 

BIRGITTE:

Et par gode råd:
- Vælg en løsning som kan viderebygges: Magento f.eks. (har jeg selv)
- Vælg en ORDENLIG hosting: Magentohotel.dk f.eks. (er jeg selv ved at skiftet til)
- Find en web-nørd som kan hjælpe dig med det tekniske til en ordenlig timepris!

Så kan du sagtens komme fornuftigt igang for 10-15.000,- inkl. betalingsløsning.
- Er du typen som har en masse krav til funktioner og "lige efter dit hovede", så vent til du har pengene til at få lavet den præcis som du selv vil have den. 

God fornøjelse med projektet :-)

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 21:20
Hej Birgitte

Jeg skal lige gøre dig opmærksom på at Euroline ikke tager kunder ind i en rum tid fremover, da de fokuserer på deres egne SEB kunder.

Jeg har selv åbnet en halvstor webshop der sælger arganolieprodukter i tirsdags, og jeg vil gerne guide dig igennem de værste faldgruber vedrørende især betalingsløsninger. Jeg kunne godt selv have brugt nogle gode råd i min opstart.

Der har været mange problemer med både temakøb, valg af magento vs presta vs woocommerce osv osv.

Skriv gerne en pb når du har brug for hjælp :-)
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)