Jeg har fået et tilbud om hjælp til "døde links" mv. fra Justtellme.net, men jeg kaster mig ikke bare ud i at lægge koder ind på min webshop uden at vide hvem jeg lukker ind.
Jeg har hørt om firmaet før og ikke noget negativt.
Men hvem har dog brug for denne service ? Hvis dine sider hosted et anstændigt sted har dette firma overvågning på dine sider og det er normalt gratis eller kan tilkøbes for et mindre gebyr.
Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.
Har Google Webmaster Tools ikke også en oversigt over 404 fejlkoder og andre indekseringsfejl? Jeg mener det, og det er i hvert fald gratis og har masser af andet spændende statistik om din side.
Ja som Troels siger, Gå ind i Google Webmaster, du kan se alle dine fejl, samt se hvor de bliver linket fra og til. Så er det super nemt at finde frem til fejlen, og du kan endda mærkere hver fejl som løst når du har klaret den, og hvis den ikke popper op igen efter et par dage, så har du klaret det :)
Vil med glæde vise dig hvor i webmaster, hvis du ikke kan finde det.