Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil du vide om konverteringsoptimering?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har besluttet at lave nogle gratis videoguides om konverteringsoptimering.
 
Så hvis du har et spørgsmål (eller flere) om konverteringsoptimering, som du meget gerne vil have besvaret, så skriv det her i tråden eller på mm@mogens-moeller.dk og så vil jeg højst sandsynligt lave et videosvar til det.
 
Videoerne vil blive optaget i næste uge og offentliggjort i august – kvit og frit!
 
Spørgsmål som jeg allerede har fået er bl.a.:
- Hvad er bedst: One-step-checkout eller flere steps?
- Kan det betale sig at have E-mærket?
- Er det godt at bruge billedkarrusel på sin forside? 
 
Har du nogle lignende konverteringsspørgsmål, så SKYD LØS! :-)

De bedste hilsner
Mogens Møller
www.mogens-moeller.dk 

---
 

P.S.
Aner du ikke hvem jeg er, får du lige en lyn-introduktion her:
Jeg ser typisk 5-10 brugertests om ugen, laver masser af splittests og hjælper nogle af landets største virksomheder i konverteringsoptimering, så jeg håber, jeg kan komme med nogle gode inputs i disse videoer. 

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jes synes du skal snakke om call to action knapper - både placering, tekst og farve på dem :-)

Site hastighed

Måske e-mærket skal være omkring troværdighed så også trustpilot kan komme ind under :-)

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Dine bud på bedst konverterende sider for forskellige mål.

Produkt side for fysiske produkter der skal leveres.

Produkt side for digitale produkter. ( Med f.eks. ekstra ting som mersalg med forsikring.)

Nyhedsbrev tilmeldinger.

Sociale medier tilmeldinger.

Blog med fokus på at sende trafik videre (Bedste opstilling til dette?).

Scripts
En anden ting kunne også være at snakke om scripts, det synes jeg ikke man ser mange steder og et eksempel på et script kunne være:

En kunde kommer fra f.eks. en google søgning som indeholder keywords, scriptet skanner den URL for keywords og ændre opsætningen ud fra hvad den potentielle kunde søger.
Jeg snakker ikke om black hat metoder hvor eventuelle URLs eller indhold ændres, der er bare en anden sortering på siden fra database udtrækket.

Hvis man sælger kaffe kander og der er 3 forskellige farver og man kan se på URLen den potentielle kunde kommer fra søger på "Gul kaffekande" så er den gule kaffekande vist først, selvom man kan se de andre farver på siden i billede galleriet.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)