Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen tysk genier herinde???

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal bruge lidt hjælp til at oversætte en enkelt A4 side fra dansk til tysk, jeg kan os betale lidt for det :)

Jeg kan godt selv lidt tysk, men det er til en brochure så tør ikke at virke uprofessionel, ved at skrive mit ringe tysk...

Jeg håber der er nogen der er frisk på at lave en hurtig oversættelse, det drejer sig om under 250 ord.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:35

Hej!

Ja.......er faktisk "halvtysker"!

/Peter

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:58

Halv tysker :)

Ja så er jeg vel i de bedste hender, jeg skriver lige en PM til dig med yderligere info senere i aften...

Det ville være en kæmpe hjælp hvis du ku hjælpe ;)

Fra Østjylland
Tilmeldt 9. Aug 06
Indlæg ialt: 89
Fra  Sprog og Kontor Skrevet kl. 19:08

Hej

Jeg kunne også godt hjælpe, men jeg er vist lidt sent ude.

Et sted her på Amino har jeg lavet en præsentation af mig selv en gang sidste år, men helt kort fortalt er jeg korrespondentuddannet i flere sprog, bl.a. tysk, og BA i engelsk, jeg har arbejdet som sekretær i mere end 20 år og etablerede egen virksomhed i januar 2006. I februar i år blev jeg 100% selvstændig.

Hvis der er noget en anden gang, jeg kan være behjælpelig med (oversættelse, korrektur, renskrift af lydfiler og andet relevant, også udarbejdelse af korrespondance/taler eller andet på basis af stikord), så kan du/I finde mig på www.sprog-og-kontor.dk.

Mvh
Susanne Hemdorff

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)