Christian........... Her må du undskylde mig, men handler du ikke af og til f.eks. bil? Er du aldrig købt en anden model end den du gik efter, hos denne forhandler? har du det så må du jo også være vred på ham, fordi han prakkede en anden bil på dig end den du gik efter. Vi lever i dag i en verden der åbentbart virker mindre og mindre, men selv store Multinationale selskaber så som både Gilette (Toiletartikler), Coke Cola (Sodavand) og Toyota (biler) sælger deres produkter via MLM, jeg kan nævne mange virksomheder der gør det, men du må til at lade være med at købe disses produkter for ikke at modsige dig selv. Men MLM virksomhederne er kommet for at blive, og det kan du ikke gøre noget ved, men MLM er muligheden for at alle har en chance for at blive selvstændig og tjene sin løn ved et spændende job, og jeg kan ikke finde ud af hvorfor folk som dig har så meget imod disse virksomheder, "Du har måske ikke blevet tilgode set med et sådan job" så synes jeg det er synd for dig. Når du er så sikker, kan du så fortelle mig, hvordan man kan miste flere penge ved denne branche, end i andre brancher? Du må ha en god dag
Hilsen DDH |
Erfaringer med at markedsføre det tyske produkt " fit line?
|
Hej Kontor invest og andre der læser dette... Det er utroligt hvad uvidenhed kan gøre ved folk...Som specielt kontorinvest!! Først og fremmest vil jeg lige understrege at jeg IKKE er med i noget MLM firma. Ang. din oplevelse på nørreport, syntes jeg faktisk det er dig der er utrolig uhøflig, fordi du gør flg. 1. Du starter med at dømme en person som du ikke kender og sætte personen i bås, yderlig siger du: er du også faldet i pyramidefælden. Jeeg går ind for ytringsfrihed, men jeg er også typen som holder min kæft når jeg intet ved. Du kender ikke den persons erfaringer,baggrund eller noget andet, men alligevel både dømmer du og bagefter nedgør du den person. Ang. om det er lovligt, kan jeg kun sige, at hun sikkert ligesom dig "troede" át du sikkert er så snævertsynet at sammenligne pyramidefælde med noget ulovligt...hvilket pyramidespil også er så hendes kommentar var ikke ligeså dum som din, selvom hun sikkert havde "efter min mening" burde spørge dig med hvad du mente med "faldet i pyramidefælden" 2. ting som jeg slet ikke fatter. Er at du bagefter sidder i et forum og istedetfor at bare skrive de normale oplysninger, skal du svin en anden person til (den dumme ko) en person som ikke engang kan forsvare sig selv, herinde. 3. ting som jeg lige vil tilføje er, der er faktisk mange af de produkter (nu ved jeg ikke lige hvilket produkt hun stod med) men mange kosttilskudsprodukter som virker. Min ven havde tabt sig 28kg. Med et kosttilskudsprodukt, han havde problemer med at tage sig sammen til at ændre hans kost, så han drak nogle (ved ikke hvad) shakes isedetfor alle hans snaks og det virkede. 4. ting som hverken du eller jeg ved: Hvorfor stod hun der, havde hun selv haft en god oplevelse med dette produkt, vil hun gerne hjælpe andre, måske dig (jeg kender ikke din vægt, figur) hvem ved....Og det finder vi jo ikke ud af fordi du ville ikke engang spørge...Heller lukke øjnene og svine hende til. 5. ting som jeg lige vil komme med er (nu skal jeg selv passe på ikke at sætte dig i bås) men der er i Danmark og resten af verden mange personer som er bange for MLM, networkmarketing(kært barn har mange navne) Mange der siger det er ulovligt osv. Men det er jo bare en anderledes måde at tænke på, markedsfører sig. Nogle bruger penge på store flotte reklamer i TVet, på busser,radioen osv. Nogle har store flotte Varehuse til at sælge deres produkter igennem, hvor de har psykologer til at indrette butikken sådan så vi intetanedet kunder kan bruge flest penge som muligt i deres butik. Det er der ikke ret mange der klager over, har heller ikke hørt dig eller andre kommentere alle de reklamer der er i div. blade for matas produkter vedr. duft, udseenet, helse mv. Bliver du lige så stødt når der ruller en reklame over din tv skærm omkring at man kan tabe sig......Tro mig den er direkte til dig, de ønsker du skal se den, tænke over den og gerne købe produktet igennem firmaet. Så næste gang du sviner andre til både overfor dem og i et forum, så tænk dig godt om, undersøg hvad det er for et produkt, hvorfor personen står der og så sig det på en sober måde. Men det er kun min mening, ved godt vi alle ikke kan være enige....Men tror de fleste vil give mig ret i at hvis folk ikke var så negative, ville vi alle have det bedre;-) Med venlig hilsen Henrik
|