At deaktivere administratorkontoen giver ikke nogen brugbar sikkerhed for, at udefrakommende ikke kan skaffe sig adgang.
Den samme adgang har potentielle uønskede gæster. Hvis ikke man skal tillade alle mulige at kunne portskanne for RDP respons, skal firewall'en blokere alle andre end kendte eksterne IP-adresser i at kunne tilgå via RDP. Og alligevel er man ikke sikker. Nogle ændrer RDP porten fra standard 3389 til noget andet. Men det vil i bedste fald kun kunne udelukke de rene amatører fra at kunne hacke sig ind. Jeg vil klart fraråde brug af Remote Desktop, hvis man ikke benytter VPN eller en anden lignende sikkerhedsforanstaltning. Dbh. John |
Orv.... sikke en masse teknik der lige kom ind i billedet. Når jeg engang lærer hvad alle de ord betyder, så vil det garanteret være guld værd he he :)
Er her tilfældigvis en fra Roskilde-området, der kan komme forbi en dag og hjælpe mig med div. teknik-udfordringer som back-up, Teamviewer, OFfice 365, osv??
NOGET HELT ANDET - OUTLOOK.COM
Jeg tror jeg har spurgt før herinde, men er stadig usikker på svaret.... Kan Outlook.com bruges som en løsning til læse alle mine mails 1 sted? Dvs. kan jeg på samme konto få alle mine mails fra forskellige domæner??
Hilsen Morten