Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lønsystem, medarbejder forsikring, ooooog...?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus N
Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære venner,

Mandag aften bliver jeg kontaktet af min tidligere arbejdsgiver som er et diskotek da jeg har spillet som dj der et godt stykke tid. Jeg er nyuddannet markedsførings økonom og har lavet flere forskellige iværksætter projekter videre, så på den baggrund ringer min tidligere arbejdsgiver så og spørger mig om jeg ikke kunne tænke mig at starte et dj-firma med en masse djs ansatte, så han kunne outsource hele hans vagtplan til mit firma? 

Det var jeg selvfølgelig meget interesseret i, så jeg gik straks igang med at lave en forretningsplan med budget og en implementeringsplan helt til mindste detalje. For at starte et godt samarbejde med ham, sender jeg både forretningsplan og tilbudet til ham i ét, så han kunne se hvordan alt skulle foregå, og hvad de forskellige ting koster.

Det gav pote. Han ringede tilbage og var meget glad for tilbudet og den tillid jeg havde vist ham. Det eneste han gerne ville rette i, var at alle mine djs skulle være ansat på kontrakt. Fint med mig, det vil jeg også rigtig gerne.

Nu skal jeg så bare have fat i noget medarbejder forsikring, registreres som arbejdsgiver på mit CVR nummer, og have fundet et lønsystem.

Mit spørgsmål er derfor:

Er der noget jeg har overset i forbindelse med at have medarbejdere ansat (hvis vi udelukkende tænker administrativt)?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46622
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:04

ansættelsesbevis med detalje om jobbet - arbejdstid og opsigelse eller - fra gang til gang