Ja. Jo større indkøb jo større avance ,-) |
Bare drop idéen. Konkurrencen er for stor, og der er allerede nok på markedet. Fokuser hellere dine krafter andet steds ;o)
Mvh.
Ja. Jo større indkøb jo større avance ,-) |
Bare drop idéen. Konkurrencen er for stor, og der er allerede nok på markedet. Fokuser hellere dine krafter andet steds ;o) Mvh. |
CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil.
Der er ALTID plads til en mere, hvis du er bedre og mere konkurrencedygtig end dine konkurrenter! |
BedreByg.dk - Bliv klædt godt på til dit næste byggeprojekt
Der er altid plads til en købmand mere - bare han er bedre end de andre ;-) /Kasper |
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.
2 ting at indskyde: 1: Der ER plads til dig, men find først ud af hvad de andre IKKE kan og du så kan i stedet? 2: Jeg læste en artikel engang, der skal at en gennemsnits avancen for hele electrinikbrancen vidst var på 20% |
Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk
Der er altid plads til en mere, uanset branche/ konkurrence forhold, så længe du gøre de rigtige "ting". Spørgsmålet som du skal stille dig, selv er: " Kan jeg det? Er det, det værd"? Måske er salg af kondomer, et godt sted at starte for at få noget erfaring, det kræver jo ikke det stor kapital. En ting er måske helt sikkert, at du ikke bliver rig ved at sælge kondomer :) Alt held og lykke her fra :) Mvh Spetslai Nang |
www.ergooffice.dk billige ergonomiske kontormøbler til iværksætter.
Millarder ... nok ikke, men derfor jeg er stadig ret sikker på at der er penge i det ... måske ikke kune hvis man går efter det danske marked, men så tage DE, ES, FR og mange andre lande med ... Men måske lidt en tvivlsom branche. mvh |