Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej aminoer frisko is eller premier is??? Hvem skal jeg vælge

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kasper1

Jeg har ikke noget fantastisk bud på dit spørgsmål. Men jeg kom i tanker om en interessant nyhed jeg læste for et års tid siden, om en voldsomme udvikling i prisen på is. I artiklen står der, at hvis en Filur havde fulgt inflationen skulle den i dag have kostet kr. 4,79 mod de 9 kr. den faktisk koster. Prisen for at producere den er 40 øre. Så der er nok nogen der tjener på det. :)

Du kan læse om det her: http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/id-50580076:s%C3%A5-lidt-burde-en-filur-koste.html

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan fortælle at Premier har den højeste avance på stykis salg (uden yderligere forhandling hvis man evt. kan sælge rigtig mange is, kan man jo få en bedre indkøbspris)

Dog er det stadig dyrt at købe dem hos Premier, jeg kan f.eks have en avance på ca 25% ved at købe Premier's is via min leverandør af fødevarer frem for de 14-16% jeg har på isen ved at købe via Premier's chauffør, eneste forskel er, at jeg selv skal smide isen i fryseren via min leverandør, hvor Premier's chauffør smider den i fryseren når han kommer.
Det er det samme med Frisko, der er væsentligt billigere i Dagrofa end hos Frisko selv (og Dagrofa har endda ofte tilbud på dem med en gratis kasse ved køb af 3-4 kasser)

Dog er der rigtig mange steder (og snart mig includeret) der sælger is fra ukendte mærker, da både pris og avance er væsentligt bedre.
Jeg kan f.eks købe en kopi af magnum/premier's mørk til langt under ½ pris, sælge den til 10kr (premier's mørk sælges til 22kr) og stadig tjene mere pr is, end på premier's.

Man skal dog selv sørge for en fryser, samt lysskilt og A-buk skilt ved at sælge ubranded is.

Fra København
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Dog er der rigtig mange steder (og snart mig includeret) der sælger is fra ukendte mærker, da både pris og avance er væsentligt bedre.
Jeg kan f.eks købe en kopi af magnum/premier's mørk til langt under ½ pris, sælge den til 10kr (premier's mørk sælges til 22kr) og stadig tjene mere pr is, end på premier's.

Hvem kan man købe hos ell hvilke mærke er det ? 

Hilsen Henrik 

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej HB 

Hvad for en is er det ? 

Vh

Fra København
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke nogen speciel is

1) Det var Silversand jeg referede til. Han skrev om ukendte mærker ell kopier tjente man mere på. Hvor kan man købe dem.

2) Jeg tænkte også på Mars Is, hvor man køber dem. ? 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)