Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej aminoer frisko is eller premier is??? Hvem skal jeg vælge

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :


Hej aminoer

Hvem har støreste avanse og hvem sælger bedst og mest?

Hvem skal jeg vælge
:-)

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

En måde du kan gøre det på, er at henvende dig til dem som potentiel forhandler af deres produkt. Derved opnår du sikkert at få en prisliste fra dem. Herefter kan du udforske dine potentielle konkurrenter for at se, hvad de tager for de forskellige is - og så har du også undersøgt konkurrencen på markedet.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fornylig droppede mange forhandlere Frisko. Fx. sælger Statoil denne sommer is til 10 kr. stk. der tidligere kostede det dobbelte. Så det er et marked der endelig begynder at ske noget i...

Men det er sikkert Premier-is du skal have fat i;)

BH

Lars

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 4 person

For femten år siden arbejdede jeg i en slikbutik, og ejerne sagde, at de solgte Premier Is, fordi deres is var lavet på ren fløde i modsætning til Frisko Is, som var blandet fløde og svinefedt. Jeg kan ikke bekræfte oplysningen, men jeg har selv undgået Frisko lige siden.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Infopreneur:

For femten år siden arbejdede jeg i en slikbutik, og ejerne sagde, at de solgte Premier Is, fordi deres is var lavet på ren fløde i modsætning til Frisko Is, som var blandet fløde og svinefedt. Jeg kan ikke bekræfte oplysningen, men jeg har selv undgået Frisko lige siden.

De bruger ikke svinefedt, men vegetabilsk fedt og mælkefedt. 100% ligesom premier også gør.

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Vinberg:

De bruger ikke svinefedt, men vegetabilsk fedt og mælkefedt. 100% ligesom premier også gør.

Ok, I stand corrected. Gad vide, om rygtet er plukket ud af den blå luft, eller om der var engang, hvor der var noget om det. Det er som sagt 15 år siden, jeg arbejdede i den slikbutik, hvor ejerne fremsatte påstanden.

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har vært glad ejer af 2 kiosker og 1 grillbar og har altid valgt Primier Is - ærlige sagt de smager bedre , sælger hurtig , mere avance ( nu er de næsten de sammen ) og sidste kun lave meget god aftaler med dem  . 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Infopreneur:
ejerne sagde, at de solgte Premier Is, fordi deres is var lavet på ren fløde i modsætning til Frisko Is, som var blandet fløde og svinefedt. Jeg kan ikke bekræfte oplysningen, men jeg har selv undgået Frisko lige siden
Og jeg har hørt at lakrids er lavet af hesteblod Big Smile

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Nørre Aaby
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 22
Fra  FashionGirl.dk Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Premier...

Tilmeldt 8. Nov 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke prøve "Hjem is" de er gået på marked til kiosker. Der kan du lave nogle gode aftaler og de stiller alt til rådighed. 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)