Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pirateri ødelægger alt - hjælp til at finde site owner.

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skyder lige en idé afsted.

Hvad hvis du køber nogle af dine piratkopier. Så får du en PayPal eller lign du kan gå efter. Follow the money. Kunne ikke lige finde ud af hvad PayPal ville gøre, men så er du inde i systemet hvor personerne ikke kan gemme sig.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Synes mest det ligner lidt tudefjæs....

Jeg skal ikke bedømme jeres service, da I ikke giver den til kende, men vil helt sikkert mene at har den nogen værdi, så skal folk nok betale for denne....

Har været i gamet i mere end 13 år nu, og 95 procent af de produkter elle service tjenester som jeg har prøvet, har vist sig at være "rent ud sagt lort fra ende til anden" personer som sidder og er virkelig gode til at sælge lort, men det virker bare ikke...

Det forhold har netop gjort at jeg altid ALTID afprøver de crackede versioner på min Test Computer, viser det sig at være seriøst, så betaler jeg gerne flere tusinde om måneden, men desværre for de seriøse, og dem som laver gode programmer, eller leverer god service, så er der så mange tusinde derude som leverer lort...

Så hvis dit produkt er bæredygtigt vil du sagtens kunne klare skærene, men jeg har lidt på fornemmelsen at du ikke er helt fin i kanten, bevis mig fejl, og jeg tager gerne mine ord i mig igen, men ser en masse klynkere som klynker over ingenting for tiden, og det ser blot ud til at blive værre...

Kan godt lide pirat sider, for de udstiller de personer som forsøger at sælge lort, men hvis man bruger et program eller synes om en service, så skal man selvfølgelig betale for dette, en måde at regulere lort fra fluer... 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 20:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan på en måde godt forstå dine argumenter, jeg synes bare det er dårlig timing at tvære det ud i hovedet på en der, som jeg ser det, ikke forsøger at snyde nogen. Og som du i hvert fald ikke har nogen som helst viden om hvorvidt det er tilfældet. Det bygger kun på dine 100% subjektive antagelser.

Det er altså ikke altid nok at produktet er pisse godt, der vil altid være folk der forsøger at snyde, det vigtigste som jeg oplever det, er forretningsmodellen som flere andre også nævner.

Og så synes jeg det er sjovt at du skriver du godt kan lide piratsider fordi de udstiller folk der prøver at snyde... Det er noget af det mest dobbeltmoralske. Du kan godt lide at nogle udstiller nogle andre for at snyde, ved selv at snyde...

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 22:14

Miller Mikkel:
Synes mest det ligner lidt tudefjæs....

Har du overhovedet læst indlæget?? Det hander ikke om software!!??

Hvad er det for et "game" du har været indenfor?? Jeg har haft computer siden 1989 og er sjældent løbet på software eller andet hvor det ikke har været muligt at prøve det gratis??

Hvis det var dårlig kvalitet eller uinteressant så ville piraterne jo nok ikke bruge 5 sekunder på det!!!

Teddy 

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 01:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lad nu være med at føde den troll. Han har naturligvis aldrig købt noget software med mindre han var tvunget til det. At han så skriver trådstarter nok ikke har rent mel i posen fortjener jo ikke noget svar. 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 03:38

En lille update. Cloudflare vente tilbage efter noget tid da de har haft problemer med at kontakte voxility.net i Romænien der hoster pirat sitet. Det er der nok en grund til da mine DMCA'er også bouncer på deres abuse mail. En lille søgning på hvad voxility.net hoster viser da også der er alt hvad hjertet begærer inden for pirateri på nettet. 

Så vi opgiver at gå den vej da DMCA'er kun er tidsspilde. En af de shops vi handler med har i længere tid udviklet på noget software der kan beskytte nogle af vores produkter mod pirateri. Så det ser vi frem til om det virker. Ellers er vi gået i direkte kontakt med firmaer og vi vil også kigge på mulighederne omkring brugen af DRM beskyttelse i fremtiden. Så jeg krydser fingre for at vi finde en model der virker.

Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 12:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Larsen:
3) Hvad gør Adobe? De bliver også kopiret hele tiden, men de eksisterer fortsat. 

Har også tit undret mig, men deres indtægter fra softwaresalg må være nok til at holde dem flydende og forsat kan udvikle. De kunne nok være mange gange større i dag, hvis de ikke blev piratkopieret. Er måske også derfor de så småt bevæger sig over til Creative Cloud? Mig bekendt kommer der ikke flere deciderede stand-alone versioner af f.eks. Photoshop, som man kan købe/downloade, det går over til at blive abonnement-baseret i stedet. 

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)