Jeg skyder lige en idé afsted. Hvad hvis du køber nogle af dine piratkopier. Så får du en PayPal eller lign du kan gå efter. Follow the money. Kunne ikke lige finde ud af hvad PayPal ville gøre, men så er du inde i systemet hvor personerne ikke kan gemme sig. |
Synes mest det ligner lidt tudefjæs....
Jeg skal ikke bedømme jeres service, da I ikke giver den til kende, men vil helt sikkert mene at har den nogen værdi, så skal folk nok betale for denne....
Har været i gamet i mere end 13 år nu, og 95 procent af de produkter elle service tjenester som jeg har prøvet, har vist sig at være "rent ud sagt lort fra ende til anden" personer som sidder og er virkelig gode til at sælge lort, men det virker bare ikke...
Det forhold har netop gjort at jeg altid ALTID afprøver de crackede versioner på min Test Computer, viser det sig at være seriøst, så betaler jeg gerne flere tusinde om måneden, men desværre for de seriøse, og dem som laver gode programmer, eller leverer god service, så er der så mange tusinde derude som leverer lort...
Så hvis dit produkt er bæredygtigt vil du sagtens kunne klare skærene, men jeg har lidt på fornemmelsen at du ikke er helt fin i kanten, bevis mig fejl, og jeg tager gerne mine ord i mig igen, men ser en masse klynkere som klynker over ingenting for tiden, og det ser blot ud til at blive værre...
Kan godt lide pirat sider, for de udstiller de personer som forsøger at sælge lort, men hvis man bruger et program eller synes om en service, så skal man selvfølgelig betale for dette, en måde at regulere lort fra fluer...