Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhosting.dk - Wordpress og Woocommerce?

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristoffer - Serverfruit:
1) Der var problemer med at betale - jeres system gik ind og lavede et eller andet - det er lang tid siden og jeg kan ikke huske det nøjagtigt.

Vi brugte tidligere dibs som betalingsystem, efter vi er skiftet til epay er der ikke problemer med den del.

2) Jeg synes personligt ikke at jeg oplevede tilfredsstillende hastighed eller oppetid.

Synes vi du skulle teste af igen for den holder ikke. Vi har offentligt statistikker og du kan i kontrolpanelet se hvad load er for alle vore servere. Derudover offentligtgør vi eksempelvis vores CPU performance for MySQL serverne, nogle tal som er så lave at du ikke finder dem lavere andre steder.

3) Jeg synes jeres kontrolpanel er besværligt at finde rundt i.

Skal du vide noget om MySQL trykker du MySQL ikonet, FTP, FTP ikonet, mail, Email ikonet, kan sandsynligvis ikke laves ret meget nemmere, vi har derudover lanceret et nyt kontrolpanel tidligere på året så det er muligt du synes det er bedre nu.

Jada,vi kigger skam på den rigtige konto og det webhotel du har på den konto har du aldrig taget i brug så du blander sandsynligvis os sammen med en anden udbyder.

Vi stopper tråden her.

Mvh WebHosting Support

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)