Hejsa. Om ganske kort tid er jeg færdig med et helt gratis kursus i opsætning af Wordpress blog. Gennem nu flere års erfaring/studie i at tiltrække opmærksomhed på nettet, kan jeg konstatere at gennem hosting af egen Wordpress blog, kommer man hurtigere og nemmere op på listerne på google. Google elsker blogs, men hoved sagelig Wordpress. Jeg har selv 2 blogs der med beskeden indsats har opnået 1ste pladser på google, på enkelte søge ord og sætninger. Jeg er overbevist om at ALLE bør have en Wordpress blog, uanset om man er affiliate, til mlm, anmelder, eller .. ja håndværker! Kurset henvender sig både til begyndere og øvede, men mit mål er helt klart, at de der overhovedet ingenting kan på en PC skal kunne bruge dette, og på få timer have en prof. udseende blog kørende. Kurset bliver fulgt op af et endnu mere intensivt online kursus, der kommer til at koste 299,- incl. moms Det er dog meningen at man skal kunne klare sig med gratis kurset, og udvidelsen kun er ment som ekstra tilbud til dem der vil lidt mere. Med andre ord: ikke noget bondefangeri, hvor du kun får halve løsninger i gratis kurset. MEN: jeg har brug for nogen til at teste om dette kursus virkelig også er for dem der ikke kan/ikke tror de kan. Jeg har brug for 5 - 10 testere i første omgang. Send en PM hvis du kender én der kunne have mod på. Betingelsen er kun at testeren rent faktisk laver en blog, efter mine instruktioner, og at jeg må bruge velkomne til evt. testemonial bag efter. Skriv en PM hvis du kender en, du synes rammer min testgruppe, og som er med på at teste. Eller dig selv, naturligvis, hvis du mener du rammer min testgruppe. På forhånd tak. Kenneth |
Jeg har brug for din anti-nørd ven...
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)