Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Igangværende arbejde kontra afsluttet arbejde i projektbogføringen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kører med et projektmodul, der gør det muligt for os, at oprette sager på vores kunder, og derefter bogføre udgifter & timer på projektet. Det er skønt, så vi derved hele tiden kan holde øje med, om et projekt at haft den ønskede dækningsgrad.

Dog er jeg lidt i tvivl om bøgføringen. Jeg tænker lidt, at jeg ikke er nødt til at køre med både en balanceart til igangværende arbejde og en driftsart til afsluttet arbejde. Vores projekter er meget små, og består sjældent af mere end et par leverandørfaktura og en debitorfaktura over max et par dage.

Jeg tænker at balancearten er til, for at leverandørefaktura på længerevarende projekter kan konteres som et passiv istedet for en udgift, og at jeg, når jeg nu ikke har længerevarende projekter, kan nøjes med at bruge "afsluttede projekter" i driften.

Normalt vil den gerne have en balanceart når jeg bogfører, hvorefter den flytter det op på en driftsart når jeg lukker projektet. Men kan jeg ikke bare refererer til driftsarten på både igangværende og afsluttede projekter og derved springe balanceposten over?

Nogle der har et bud på, om det laver rod bagved systemet?

Natasha

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)