Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan opsætte en ugeavis og trykke den

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg vil udgive en ugeavis. Ja, måske ikke lige tidspunktet men jeg tror jeg har en unik indgang til et særligt marked, så nu har jeg gang i lommeregneren.

Men hvordan laver man en ugeavis?

Derfor har jeg i første omgang brug for nogle gode henvisninger fra jer om kombinationen af opsætning og tryk af avis; altså jeg kommer med indholdet, annoncer, tekst, etc. Men så skal det jo sættes op ”klar til tryk”. Distribution, indhold og salg har jeg styr på.

Så kender I nogen der kan levere en løsning, hvor man dels kan få sat avisen op og dels få den trykt?

Måske er denne kategori den forkerte men det var her jeg syntes henvendelsen passede bedst.

PFT

Mike

Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Smid en besked, vi udgiver en masse digitalt, men har samarbejde med to gode trykkerier når det kræves. så det er ingen sag.

Nicolai

Tilmeldt 5. Jun 13
Indlæg ialt: 9
Fra  qreative Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Mike,

Smid mig en mail med yderligere info, så finder vi ud af det.

at@qreative.dk

Vh
Anders

Fra København
Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mike,

jeg kan helt sikkert hjælpe dig med dit projekt! Jeg er mediegrafiker, med mange års erfaring - og er desuden en haj til layout (og har kontakt til flere gode/billige trykkere)..

Du kan selvfølgelig selv vurdere indlæggene, men hvis du finder en pris, du ka' lide, kan jeg sikkert gøre det en lille smule billigere !

Pøj med det

Thomas Ø

Fra Greve
Tilmeldt 18. Aug 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Adelholm Grafik Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mike

Hvis du stadigvæk mangler hjælp til din ugeavis.

Er du velkommen til at kontakte mig, så vil jeg gerne hjælpe dig.

Jeg er freelance grafiker med 17 års erfaring i tryksager. Jeg har kontakt til trykkeri.

Venlig hilsen Heidi Adelholm.

www.adelholmgrafik.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Pas nu lige på.
Der er tilsyneladdende en generel opfattelse af at et trykkeri er et trykkeri og det er det altså ikke - og slet ikke når vi f.eks. taler om en avis.
Vi får en forespørgsel på avistryk ca. en gang om måneden og det er ikke noget vi kan løse, selvom MediaMouse er et trykkeri.

Du skal ud og have fat i et rotationstrykkeri som har maskinparken og erfaringen til at trykke aviser.
Dem er der desværre ikke så mange tilbage af i Danmark Tongue Tied. Det er i dag indskrænket til en håndfuld store rotationstrykkerier så som Dansk Avistryk (meget passende navn). Ellers skal du uden for landets grænser og det bliver så tilgengæld lidt en logistikmæssig udfordring at få de færdige oplag til distribution i landet.

/Jesper

Tilmeldt 5. Jun 13
Indlæg ialt: 9
Fra  qreative Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper,

Det har du fuldstændig ret i. Rigtig godt at du påpeger det, da mange helt sikkert har den opfattelse.

Jeg har kontakt til store trykkerier som har disse muligheder. men det er klart at jeg har brug for yderligere information om projektet, inden at jeg kan give et endeligt svar.

Fortsat god weekend.

Vh
Anders
Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Som altid er Amino den bedste ven når et nyt projekt skal startes.

1000 tak for jeres svar og henvendelser. Nu har jeg noget at gå videre med.

DBH Mike

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke helt korrekt, at Dansk Avistryk er de eneste.. Jeg arbejder for Berlingske Media og vi ejer sammen med Politiken/JP flere store trykkerier - som er under Bladkompagniet.

Tag du fat i dem, jeg er sikker på at de har plads i produktionen og vil kunne hjælpe dig. Derudover har de også integreret distribution til både private og alle supermarkeder samt kiosker!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

KennM:

Det er ikke helt korrekt, at Dansk Avistryk er de eneste.. Jeg arbejder for Berlingske Media og vi ejer sammen med Politiken/JP flere store trykkerier - som er under Bladkompagniet.



Bid lige mærke i at jeg skrev "..en håndfuld store trykkerier..." det er vidst aldrig blevet lig et enkelt stort trykkeri Geeked.

/Jesper

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)