Det samme gjorde vi - atlså valgte "halvblindt" en SEO mand herfra - Thomas Rosenstand fra Concept-I - og det kan jeg kun anbefale! |
Du må ALDRIG ALDRIG bruge Dansk internet erhverv!! Ikke kun er deres priser helt hen i vejret hvad angår SEO, men de har absolut ingen idé om hvad det er de går og laver. Først vil jeg lige sige at jeg godt er klar over dette er et ældre indlæg, men jeg synes det er vigtigt at folk ikke bliver snydt af DIE.
Jeg har som webdesigner lige overtaget en tidligere kunde hos Dansk Internet Erhverv og det arbejde de har udført for dem er horribelt. Når vi taler om SEO er der nogle ting som er meget vigtige, f.eks Titletags, her har dansk internet erhverv valgt at bruge, ja tro det eller ej "Dansk Internet Erhverv" på næsten alle undersider. (Title tag'en er den du ser udfor E ikonet i explorer).Det samme gælder for næsten alle deres kunder hvis man hurtig lige skimter igennem kildekoden hos deres referancer. (det var én af mange grundlæggende fejl)
I tillæg kunne man ikke få FTP adgang og de havde ovenikøbet måtte betale 2 år forud + de samtidig havde en kontrakt på 5 år.
Siden var ekstremt dårligt opbygget og den havde absolut ingen værdi og selvom min kunde sælger forholdsvis specielle produkter, havde de ikke en chance for at blive fundet på søgemaskinerne med den side.
Jeg håber alle der overvejer at bruge Dansk Internet Erhverv tænker sig godt og grundig om først. Det kan godt være at søgemaskineoptimering er et tillægskøb hos DIE, men der er visse ting som SKAL være inkluderet, det kan ikke være rigtigt at deres eget firmanavn, optræder i deres kunders titler.
Mvh,
S.