Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kender dem her?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Preben Madsen:

Jeg forstår ikke hvorfor det skulle være odiøst at anvende telefoncanvas i salgsarbejdet. Det er da sædvanligt indenfor salg af alt andet i denne verden. Det er jo trods alt ikke alle potentielle kunder der læser Amino eller decideret søger efter en SEO-ekspert. Langt de fleste virksomheder ved slet ikke at de har behovet.

Jeg mener at telefoncanvas er den laveste form for markedsføring, jeg er klar over at det kan give gode resultater, men jeg mener at fællesnævneren for firmaer der bruger telefon sælgere der uopfordret ringer firmaer op (og lover dem guld og grønne skove), er at de ikke er gode nok til at de kan lade deres tidligere resultater og referencer tale for sig selv.

Jeg får i øvrigt mange kunder der har fundet mig på nettet efter at de har haft uheldige oplevelser med den slags SEO firmaer.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 09:28

Dimsedut:

Nu de lover at man uden videre kan skifte søgeord hvis man ikke får en topplacering (top10?) Hvis deres SEO omfatter linkbuilding, kunne man så med fordel satse på ord som børnetøj, vinduer, poker, sex etc. Ville sådanne indkomne links give en general større "pagerank" værdi hos google?

Ang. at vælge en SEO gut fra amino! Her vil jeg da også være betænkelig, og evt. få nogle faste aftaler på plads. Jeg valgte også "halvblindt" en SEO mand herinde fra, ind til videre har jeg ikke fået nogen større besøgseffekt ud af det (det er et halvt år siden) til trods for alle mulige teser om dobbelt så mange besøgende, 70-80 ekstra indkomne links etc. Det har kostet 200-300 timers arbejde at lave om i hjemmesiden. 25.000 til SEO eksperten, og 10.000 til proggrammering. Nu giver jeg det efteråret over og ser hvordan november og december kommer til at flaske sig, det var især de 2 måneder der blev satset på.

Min bitter konkludering er. Lav ikke kun en aftale om at han kigger din hjemmeside igennem, og kommer med ændringer. Få på skrift at der skal komme min. et hvis mængde ekstra "kvalitets" besøgende. Tag ikke HELE ansvaret selv, del det med ham der skal lave søgemaskineoptimeringen. Fælles for langt de fleste SEO firmaer er at de fraskriver deres ansvar ved at skrive de ikke kan styre hvad google vil vise. HVIS deres ekspertise ikke kan forudsige forbedringer, så må de selv hænge på regningen, for så burde de have holdt sig fra din side.

Jimmy

Det lyder som en sur oplevelse... Vi har oplevet en meget markant stigning i efterspørgslen på "performance pay" SEO løsninger det sidste halve års tid - f.eks. "Model 2 - Concept Performance Pay", der er beskrevet overordnet her. Jeg tror, det skyldes, at der er så mange virksomheder, der enten har brændt fingrene - eller er midt i forbrændingen.

Mht. telefoncanvas som parameter for, hvor god en SEO virksomhed er: Rent videnskabeligt er det selvfølgelig noget sludder - men virkeligheden ER den, at alle de gode udbydere af SEO har så stinkende travlt, at de bestemt ikke har opsøgende salg via telefoncanvas. Jeg ville nok nøjes med at lade det indgå som en brik i den samlede vurdering, hvis jeg skal råde objektivt. Subjektivt: Jeg ville aldrig selv tro på et SEO firma, der har behov for at "telefon canvasse" sig frem. Men det er altså en subjektiv betragtning!

Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 09:43

Synlighed.com:

Jeg mener at telefoncanvas er den laveste form for markedsføring, jeg er klar over at det kan give gode resultater, men jeg mener at fællesnævneren for firmaer der bruger telefon sælgere der uopfordret ringer firmaer op (og lover dem guld og grønne skove), er at de ikke er gode nok til at de kan lade deres tidligere resultater og referencer tale for sig selv.

Jeg får i øvrigt mange kunder der har fundet mig på nettet efter at de har haft uheldige oplevelser med den slags SEO firmaer.

Hej synlighed

Der findes ingen lave former for markedsføring, med mindre de anvendes til at snyde og bedrage. Man må i princippet gerne love guld og grønne skove, hvis man også leverer det. Markedsføring er s.. markedsføring og rå canvas har eksisteret siden telefonen blev opfundet. Selv de største firmaer i denne verden anvender telefoncanvas - hvad tror du telemarketing firmaerne lever af?

Den største målgruppe i denne verden, er dem som ikke VED at de har brug for netop dit produkt, og derfor ikke leder efter det.

Mvh
Preben Madsen
www.doctech.dk
Blog: http://itverden.blogspot.com/

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 09:57

Thomas Rosenstand:

Mht. telefoncanvas som parameter for, hvor god en SEO virksomhed er: Rent videnskabeligt er det selvfølgelig noget sludder - men virkeligheden ER den, at alle de gode udbydere af SEO har så stinkende travlt, at de bestemt ikke har opsøgende salg via telefoncanvas. Jeg ville nok nøjes med at lade det indgå som en brik i den samlede vurdering, hvis jeg skal råde objektivt. Subjektivt: Jeg ville aldrig selv tro på et SEO firma, der har behov for at "telefon canvasse" sig frem. Men det er altså en subjektiv betragtning!

Det var selvfølgelig sådan jeg skulle have formuleret det, helt enig.

Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:48

hej BB

jeg kender firmat meget godt .. og jeg vil råde folk ikke at bruge dem.

det er rent bondefangeri, for det første er der ingen der kan garentere med at du kommer op på en høj placering.

andet deres priser som de køre med er total åndsvagt. for det er kun for at tjene på ingen ting.

deres hjemmeside system er der så mange fejl i at det de lover kunden ikke holder, og kommer med undskyldning om at de er nyudvikling.

jeg vil råde folk over at ikke at bruge dem, det eneste de lokker med er guld og grønneskove til du skriver under og så har de en.

om de lavere varen eller ej er lige meget du er bundet til at betale.

SÅ LAD VÆRE MED AT BRUGE DEM  

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 10:28

Hej BB

Som Salgsdirektør i Dansk Internet Erhverv vil jeg gerne lige besvare denne

Dog kan jeg sige at vores priser er meget konkurrence dygtige og vi tilbyde dig ikke på den måde en garanti for en topplacering. Vi tilbyde at vi kan skifte dit søgeord/sætning ud gratis efter f. eks 6 måneder, hvis ikke det giver dig en top 20 placering. Men vi laver analyser inden vi går igang for at ramme så rigtigt som muligt første gang. Med vores søgeoptimering ønsker vi du får succes så du kan forblive kunde hos os i lang tid. Det har også vist sig, at mange af vores eksisterende kunder har opgraderet til flere søgeord/sætninger efter, at de har set vi har skaffet dem resultater. Det vidner om at vi laver et godt stykke arbejde til den rigtige pris.

Du er velkommen til at kontakte os for referencer på søgeoptimering.

mht. canvas så er det nødvendigt for os, at ringe til nye firmaer hver dag, men vi sælger aldrig løsninger via telefonen via canvas. Vi ringer canvas for at afholde et uforpligtende møde, hvor vi går i dybden med kundens behov og hvor vi fortæller om vores produkter. Vi sælger også CMS til hjemmesider og CMS Webshop med mulighed for integretion til C5 økonomi system. Så vi mener selv vi er en meget seriøs udbyder.

Og som der er en inde på så kan man aldrig love en topplacering på Google og det gør vi heller aldrig.

mvh

Kim Thrane

2849 3535 ( alle er velkommen til at ringe for en uforpligtende snak, referencer eller andet )

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 11:08

Kim Thrane:

Hej BB

Som Salgsdirektør i Dansk Internet Erhverv vil jeg gerne lige besvare denne

Dog kan jeg sige at vores priser er meget konkurrence dygtige og vi tilbyde dig ikke på den måde en garanti for en topplacering. Vi tilbyde at vi kan skifte dit søgeord/sætning ud gratis efter f. eks 6 måneder, hvis ikke det giver dig en top 20 placering.

Hvis der ikke er top 10 garanti er det ikke noget værd efter min mening, og det ville jeg have på skrift. For hvem når om på side 2.

Thomas Bonde

Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 22:37

Jeg ville bede dem ringe igen når de havde fået sig selv i toppen på enten søgeordet SEO eller Søgemaskineoptimering.
Indtil det er lykkedes må de betale for at øve sig med mine sites.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:47

kontorinvest:

Jeg ville bede dem ringe igen når de havde fået sig selv i toppen på enten søgeordet SEO eller Søgemaskineoptimering.
Indtil det er lykkedes må de betale for at øve sig med mine sites.

Hvorfor?

Hvis du ikke har brug for søgemaskineoptimering er der ingen grund til at de ringer igen. HAR du brug for søgemaskineoptimering burde du med det samme ringe til Notabene eller Thomas Rosenstand som er dem der ligger #1 på disse ord. Ellers taber du penge i ventetiden...

Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 23:01

Jesper Jørgensen:

Hvorfor?

Det var en joke...

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)