Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kender dem her?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 21. Dec 05
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Nogen der har erfaringer med Dansk Internet Erhverv? De tilbyder optimering af din hjemmeside og garaterer en placering i toppen af eks. google.

http://www.die.dk/

Hvad mender I i øvrigt om deres priser?

/BB

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:00

Hej BB

Hvordan har du fået denne garanti?

På deres hjemmeside står der, hvis man graver bare lidt:

2. Hvilken garanti har jeg på en topplacering ?
Dansk internet erhverv kan desværre ikke give dig en direkte garanti, men vi tilbyder gratis at udskifte dit søgeord til et andet hvis du ikke opnår en god placering inden for en overkommelig tidsperiode.

Ovenstående læser jeg som at de ikke giver nogen garanti. 

Venlig hilsen, Christian

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 09:36

Vi bliver jævnligt kontaktet af firmaer, der kan "søgemaskineoptimere", så hvis man laver en aftale, kan de få vores søgeord op i toppen ... og de kan alle "garantere" en top-placering Huh?, til at starte med i samtalen.

Jeg plejer så at spørge ind til et søgeord der passer til min forretning og inden 15 sekunder er svaret, "ja, det kan vi få op i toppen, uden problemer". Når man så fortæller det enkelte firma, at man bliver kontaktet konstant af firmaer som deres eget, der alle kan få lige præcis det søgeord op i toppen, så er svaret typisk "ja, hvis de er lige så gode som os" eller "nu har vi jo metoder ingen andre kender, så ...."

Det sjove er så, når man stiller et hypotetisk spørgsmål, som: Hvad nu hvis 50 firmaer har hver deres kunde, der får optimeret det gældende ord, kan I så garantere en topplacering? Kan man få det på skrift, at I garanterer en topplacering? ... surprise, surprise ... så er en garanti ikke længere det man ønsker at diskutere, men mere at det skam bare er en service der tilbydes (for noget nær ingen penge), som blot er ment som et velment råd, idet det jo tydeligt kan ses at der er et behov. Men hvis man ikke er "interesseret" i at tjene penge på sin forretning, jamen så det da frit for at takke nej til dette tilbud Crying

Som man måske nok kan fornemme, har jeg ikke den mest positive oplevelse, af disse firmaer. Men jeg er ikke 2 sekunder i tvivl om at det er meget fornuftigt at få søgemaskineoptimeret et website. Mit problem er bare, at der er lige så mange fimaer der tilbyder denne service, som der er canvas sælgere der vil sælge dig hvad som helst, bare for salgets skyld.

Mit råd er: hvis du vil bruge penge på optimering, så find et firma herinde på Amino, som andre kan validere .... LAD VÆRE med at lave en aftale med et firma, der ringer uopfordret, ihvertfald uden at andre du stoler på, kan anbefale det pågældende firma. Dette er kun et velment råd, vi lever i en fri verden Big Smile

Fortsat god dag - Lightning vejret indbyder jo til stillesiddende arbejde foran computeren

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 10:24

Jeg kender ikke det pågældende firma, men jeg kan sige at ingen seriøse udbydere af søgemaskineoptimering garanterer topplaceringer.... og sådan er det bare.

Man arbejder selvfølgelig altid efter den bedst mulige placering, men som der bliver sagt, så kan det ikke nytte noget at jeg garantere min kunde en topplacering på et søgeord, hvis mine kollegaer i branchen gør det samme til en af deres kunder. Vi kan jo ikke alle ligge nr. 1 vel?

Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 18:49

BB:

Nogen der har erfaringer med Dansk Internet Erhverv? De tilbyder optimering af din hjemmeside og garaterer en placering i toppen af eks. google.

http://www.die.dk/

Hej BB

Vi kender dem og en masse andre af samme type, hvilket har foranlediget os til at skrive en e-bog der beskriver hvordan du selv gennemfører SEO og iøvrigt hvad du gør FØR du vælger ekstern hjælp.

Til forskel fra DIE får du garanti hos os: 14 dages fuld returret / fortrydelsesret på e-bogen "Søgemaskineoptimering af din egen hjemmeside´". Læs evt. mere her: http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=32368

Mvh
Preben Madsen
www.doctech.dk 

Læs e-bog med returret: Søgemaskineoptimering af din egen hjemmeside.

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 23:27

Lars Bachmann:

ingen seriøse udbydere af søgemaskineoptimering garanterer topplaceringer.... og sådan er det bare.

Man kan selvfølgelig ikke garantere en top placering, men man kan garantere at kunden kun skal betale hvis det lykkedes at skaffe dem en topplacering, det er en betalingsmodel jeg bruger meget.

Jeg mener iøvrigt at det er et meget dårligt tegn hvis en søgemaskineoptimerings virksomhed er nødt til at ringe uopfordret til virksomheder for at få kunder, jeg vil mene at det allerede der er meget sandsynligt at de ikke er særligt gode til deres arbejde.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 12:54

Nu de lover at man uden videre kan skifte søgeord hvis man ikke får en topplacering (top10?) Hvis deres SEO omfatter linkbuilding, kunne man så med fordel satse på ord som børnetøj, vinduer, poker, sex etc. Ville sådanne indkomne links give en general større "pagerank" værdi hos google?

Ang. at vælge en SEO gut fra amino! Her vil jeg da også være betænkelig, og evt. få nogle faste aftaler på plads. Jeg valgte også "halvblindt" en SEO mand herinde fra, ind til videre har jeg ikke fået nogen større besøgseffekt ud af det (det er et halvt år siden) til trods for alle mulige teser om dobbelt så mange besøgende, 70-80 ekstra indkomne links etc. Det har kostet 200-300 timers arbejde at lave om i hjemmesiden. 25.000 til SEO eksperten, og 10.000 til proggrammering. Nu giver jeg det efteråret over og ser hvordan november og december kommer til at flaske sig, det var især de 2 måneder der blev satset på.

Min bitter konkludering er. Lav ikke kun en aftale om at han kigger din hjemmeside igennem, og kommer med ændringer. Få på skrift at der skal komme min. et hvis mængde ekstra "kvalitets" besøgende. Tag ikke HELE ansvaret selv, del det med ham der skal lave søgemaskineoptimeringen. Fælles for langt de fleste SEO firmaer er at de fraskriver deres ansvar ved at skrive de ikke kan styre hvad google vil vise. HVIS deres ekspertise ikke kan forudsige forbedringer, så må de selv hænge på regningen, for så burde de have holdt sig fra din side.

Jimmy

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 13:04

Dimsedut:
Ang. at vælge en SEO gut fra amino! Her vil jeg da også være betænkelig, og evt. få nogle faste aftaler på plads. Jeg valgte også "halvblindt" en SEO mand herinde fra, ind til videre har jeg ikke fået nogen større besøgseffekt ud af det (det er et halvt år siden) til trods for alle mulige teser om dobbelt så mange besøgende, 70-80 ekstra indkomne links etc. Det har kostet 200-300 timers arbejde at lave om i hjemmesiden. 25.000 til SEO eksperten, og 10.000 til proggrammering. Nu giver jeg det efteråret over og ser hvordan november og december kommer til at flaske sig, det var især de 2 måneder der blev satset på.

Av min arm Tongue Tied Det er lige præcis sådan noget jeg frygter og derfor ikke har givet mig i kast med det ... Ick!

Nu ved jeg ikke hvor længe efter man har sat det i gang, man skal forvente at det får effekt, men hvis du ikke får synlig effekt inden året er omme, kan du så ikke lige poste hvem du har brugt? Ikke hænge firmaet ud, men sæt lidt ord på samarbejdet og effekten?

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 13:30

Blankensteiner, jo det vil jeg gøre. Det er dog ikke lige til at vurdere, da mange faktorer spiller ind, især min fordobling af varesortiment har en effekt på nye besøgende. Hvis jeg skal hænge nogen ud, så kræver det ihvert fald fra min side at jeg ordentlig kan dokumentere at jeg ikke har fået noget ud af samarbejdet.

Men for at sige det igen, få nu en skriftlig aftale på plads, så du har en garanti for en minimums effekt. Har du det, er det jo kun et spørgsmål om måneder/år før det er betalt ind igen. Nu har alle eksperterne jo også travlt med at fortælle at google ændrer algoritmer konstant (ikke at de aner hvilke algoritmer de snakker om, og de fleste nok ikke engang forstår den tidligere offentliggjorte differentiale der udgjorde udregningen for pagerank), men lange genindtjenings horisonter syntes jeg er uacceptable. Det er selvfølgelig ikke så sort/hvid, nogen ting tager tid før det giver effekt.

Jimmy

Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 14:04

Synlighed.com:

Jeg mener iøvrigt at det er et meget dårligt tegn hvis en søgemaskineoptimerings virksomhed er nødt til at ringe uopfordret til virksomheder for at få kunder, jeg vil mene at det allerede der er meget sandsynligt at de ikke er særligt gode til deres arbejde.

Hej synlighed

Jeg forstår ikke hvorfor det skulle være odiøst at anvende telefoncanvas i salgsarbejdet. Det er da sædvanligt indenfor salg af alt andet i denne verden. Det er jo trods alt ikke alle potentielle kunder der læser Amino eller decideret søger efter en SEO-ekspert. Langt de fleste virksomheder ved slet ikke at de har behovet.

Iøvrigt er jeg enig i, at alle der tager sig betalt for SEO-konsulentarbejde bør yde en eller anden form for garanti - og på skrift. I vores e-bog, "Søgemaskineoptimering af din egen hjemmeside",  giver vi netop det råd at sikre sig hvad ydelsen går ud på - og altid på skrift. Vi har haft adskillige kursusdeltagere, som har været i kløerne på konsulenter uden resultat, eller uden at de har fået at vide, HVAD konsulenten har udført.

Mvh
Preben Madsen
www.doctech.dk

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)