Det er ikke umuligt ihvertfald. Dog er der flere tanker der lige springer frem: - Det skal virkelig hypes. Kunderne skal føle at de får noget ekstra for pengene, ellers ville de bare gå ned til den lokale McD, og købe en bakke for 10 kr. Samtidig skal det også være "cool" at købe/spise dit produkt. - Overvej indpakningen nøje! - Den klassiske hvide bakke, med de der røde/blå figurer på, er ikke så mega "cool", og vil måske skræmme den meget selvbevidste kunde væk. Umiddelbart tænker jeg "retro" avis-kræmmerhuse ala fish and chips - hvilket bringer mig til mit næste punkt: - Kød? - Jeg kan godt lide ideen om at der er mange forskellige pommesfrites typer at vælge imellem. Men før eller siden, bliver folket træt af kartofler(forudsat at de ikke er vegetarer). Overvej at smide lidt kød i butikken, evt. fisk(fish and chips). Den bedste fish and chips butik i en større dansk by, lyder ikke som nogen hel dum ide i mit hoved. Og fish and chips, med chili fritter, til en overkommelig pris er helt sikkert noget jeg ville overveje. Mht. prisen, ville jeg for en nogenlunde portion(500g), give mellem 30 og 40 kr, afhængig af kvaliteten. Håber du kunne bruge det til noget :) Mvh. Emil. |