Hejsa! Hvis du besøger www.topzone.dk og ser vores massage møbler og massage madrasser, kan vi idag tilbyde et sortiment til det danske marked til de billigste priser, stadig hvor kvalitet er helt i top. Alle massage lænestole er i original læder, også vores massage kontorstol. Vi har en enkelt massage liggestol som er udført i slidstærkt stof. Dette marked er i voldsom vækst, nu, og de kommende år, i det hele taget alt indenfor sundhed og velvære. Seneste sortiment der præsenteres kan ses her: http://www.topzone.dk/MassageProdukter/TopzoneBOLIG-07-03.pdf hvilket er et sortiment som prismæssigt passer rigtig godt til det danske marked, vi er faktisk nogle af de første med massage madrasser i denne stil og ligeledes en latex naturgummi massage hovedpude. Kunderne er danske møbelkæder/forretninger, pude/madrass butikker ect. Firmaet har jeg med en kammerat som i forvejen var aktiv med andre forretninger, jeg selv har i forvejen www.ovesenzone.com med salg af dansk design til udelandet. Vi har valgt at afhænde www.topzone.dk på grund af at vi simpelthen har for lidt tid, det er synd for der er et godt voksende marked, også indenfor udlejning af massage produkter som Leasy gør det med andre produkt grupper. Men, tiden er ikke til den rigtige opbygning og markedsføring, og derfor dette valg. DIN MULIGHED ? Der er en god avance på de fleste af disse produkter, har du lysten, muligheden, osv til at have med sådan en import forretning at gøre, ja så kunne det måske være dig som overtog topzone og fortsatte dens vækst muligheder, der er jo også muligheder i salg til andre nordiske lande. Har du interesse er du velkommen til at kontakte mig og vi kan få en snak omkring mulighederne. INVESTOR/PENGE: Vil sige at det vil være en stor og klar fordel hvis der kan postes nogle penge i markedsføring, f.eks., en TV2 reklame osv, dette vil virkelig sparke salget og interessen rigtig igang. Ser frem til at høre fra jer - forsat god dag... |
hej claus
kan du ikke sende lidt info om hvormange år i har haft firmaet
2)kunder antal
3)omsætning også netto
4)konkurenter
5)pris på firmaet
hvis du ikke vil lægge det frem på amino kan du sende det til jannikjj@ofir.dk
du er også velkomen til at ringe på 30706008
venlig hilsen jannik seehusen