Halløj Amino! Jeg håber at I endnu engang kan hjælpe ;-) Jeg har planer om at starte et nyt firma. Først som IVS og i løbet af et par måneder så ApS. Kort fortalt, så skal firmaet varetage BPA-ordninger (en BPA-ordning efter servicelovens § 96 kan gives til voksne med betydelig og varigt nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne, der ikke, eller kun i meget begrænset omfang, kan bevæge sig og udføre almindelige daglige funktioner). Jeg har brug for hjælp til at finde ud af hvilke udgifter firmaet får. Firmaet får lønnen for kommunerne, som så udbetales til hjælperne. Udgifter - Løn (inkl. feriepenge) - Arbejdsgiverforsikring - Revisor? - Bogfører? - Advokat? Jeg har til at starte med ikke brug for markedsføring mm. da jeg selv vil være eneste kunde i firmaet (jeg kan nemlig gøre det meget bedre end det firma, der står for det nu - og jeg laver alligevel alle deres opgaver, de tjener bare pengene). Kan I komme på andre udgifter, som jeg vil få? Ha' en god dag :-) Mvh. Thomas |
Husk
barsel.dk
Du får vel også en del driftudgifter:
Eletricitet
Varme
Vand
Telefoni / netforbindelse
Firmabil ?
forbrugsmaterialer:
Print / Papir
Computere osv.
Ravn