Hej, Vi har et set-up hvor kunden betaler, og så koster det selvfølgelig et gebyr for os at tage imod deres kort. Derudover bliver mellem 5 og 10 % af salget tilbageholdt i mellem 90 og 180 dage afhængig af hvordan kunden betaler. Ydermere udbetaler de kun hver onsdag/torsdag hvis vi er nået op på en bestemt indtjening - ellers ruller pengene over til næste uge. Hvordan skal vi bogføre alt dette? Vi bruger Billys Billing. Der kan også godt være nogle gebyrer for at få pengene udbetalt - hvordan skal vi bogføre det? På forhånd mange tak. |
Bogføring af kortgebyrer
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.
|
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.
Som udgangspunkt skal du jo bogføre når du har solgt/faktureret. Hvornår kunden betaler er en anden sag, så som udgangspunkt Bogfør salg og moms nå det er "faktureret" - modposter på tilgodehavender under omsætningsaktiver i status. Når du får pengene ind i banken, så debet bank og kredit tilgodehavender (til gode hos kunder i BB) Gebyrer bogfører du som udgift på gebyrer - bankgebyrer i BB vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)