Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underleverandører til rengøring søges

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi er et mellemstort rengøringsfirma beliggende på Sjælland.

Vi har efterhånden så travlt at vi ikke selv kan følge med, og søger derfor 3-4 underleverandører til at varetage forskellige rengøringsopgaver for os.

Det drejer sig hovedsagligt om håndværkerrengøring samt erhvervs-rengøring hos flere af vores faste erhvervskunder.

Det er både i hovedstadsområdet vi søger underleverandører, men også på midt/Sydsjælland mangler vi underleverandører.
Der vil blive skrevet fast kontrakt og alt vil køre efter gældende regler

Skriv til: enterent2013@gmail.com

Så kan du kort fortælle lidt om dit firma :-)

Så kan vi udveksle firmaoplysninger samt få et uforpligtende møde over en kop kaffe J

Med venlig hilsen

Jan Sørensen

(grunden til den foreløbige anonymitet er kun p.g.a. vores konkurrenter)

Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 05:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jan jeg har en lille rengøring firma som hedder Sun shine rengøring vi ville meget gerne arbejder under jer... Hvor vi er 10 ansætte kører over hele Sjælland håber jeg hører fra dig

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg har et lille rengøring firma og har 10 medarbejder og vi meget gerne sammenarbejde med dig

 

Tilmeldt 7. Jul 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 06:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Vi er knap ved at åbne op i vores nye rengøringsforretning, vi har sammensat et dygtigt hold af rengøringsfolk og parate på sammenarbejde.

Vi har 10 års erfaring med rengøring og rekruttering af rengøringspersonale, vores mantra er vi går ubarmhjertigt efter top kvalitet og drives af ros af vores kunder og samarbejdspartnere.

Vi er enorm flexible hvad angår alt, derfor piver vi ikke hvis der kan forekomme overarbejde uden mer betaling, vi er nyopstartet og vil gå det ekstra der skal til for at opnå optimale relationer potentielle samarbejdspartnere og kunder.

 

Med venlig hilsen

Frank Shal

Tilmeldt 8. Jul 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi et et firma der har eksisteret siden 2009.

Jeg linker vores hjemmeside

www.d-r-s.dk

Med Venlig Hilsen

Nihat Demir

mobilnr: 52504240

Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er desværre lige blevet opereret 2 gange og er langtidssygemeldt.

Derfor søger jeg ikke længere flere underleverandører lige nu desværre.

Har fået overvældende med henvendelser, men har ikke været i stand til at besvare dem alle, da jeg som sagt er sygemeldt.

Jeg har lavet faste aftaler med 2 underleverandører, og ellers er det vores faste folk der passer forretningen indtil jeg er raskmeldt igen.

Jeg vil meget gerne skrive til alle når jeg engang er raskmeldt igen, og håber på forståelse for, at der godt kan gå et stykke tid.

Jeg er godt klar over at det virker useriøst at først at søge folk, og så derefter skrive at jeg ikke kan besvare alle henvendelser.

Men jeg håber at med dette indlæg kan forklare folk hvorfor

Med venlig hilsen

Jan Sørensen

Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 252
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Rigtig god bedring.

 

bb

 

Tilmeldt 8. Jul 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Rigtig god bedring til dig.Smile

når du er rask igen.vil jeg meget gerne i kontakt med dig.

Med venlig hilsen 

Cemile Keceli ( sælger)

Fra Hellerup
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Håber at du er blevet rask igen :)

Ved at tråden er lidt gammel, men det skader jo aldrig at spørger igen. Hvis du stadig mangler underleverandør i Storkøbenhavn, Nordsjælland eller Odense må du sige til. Har allerede send dig en mail.

Hilsen

Dansk Rengøring

info@danskrengøing.dk

www.danskrengoring.dk

Dansk Rengøring- rengøring med omtanke

www.danskrengoring.dk

Tilmeldt 13. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej jan mangler du underleverandør til kontor rengøring i odense hører jeg gerne fra dig . mail adr er kontakt@odenseerhvervsren.dk vores hjemmeside er Odense Erhvervs Rengøring Venlig Hilsen Eva Düring
Side 1 ud af 2 (19 indlæg)