Hej Amino'er |
craver35:jeg vil starte virksomhed indenfor er covers til telefoner,
God idé, og velkommen til. Hvis jeg skal give dig et godt råd i den forbindelse, så lad være med at gøre det i dag. På en dag hvor alle har fri, bliver du bare en blandt mange nye cover shops den dag. Venter du til en normal hverdag bliver du sandsynligvis kun 1 blandt 2 - 3 nye cover shops der åbner den dag :o)
craver35:Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan jeg vurdere det samlede salg på 1 år
Det er helt umuligt at svare på, da der er så mange faktorer der spiller ind. Hvor mange covers har du? Har du noget andre ikke har? Er dine priser i orden? Hvor ligger du placeret i Google? bruger du AdWords? Altså i det hele taget: hvor mange kunder får du ind i butikken? Dernæst er det et spørgsmål om hvordan du konverterer. Igen er der mange faktorer der spiller ind.
Så det er helt umuligt at svare på.
craver35:Der er også et andet spørgsmål som lyder på hvor meget overskudet cirka er på 1 år?
Igen: Det kan man ikke svare på.
Hvor mange cover sælger du? hvad tjener du pr. stk? hvor mange udgifter har du til etablering og drift af shop? osv.
Så du stiller spørgsmål der ikke kan besvares, selv hvis du kunne kendte svaret på de ovennævnte faktorer.
Derudover har du valgt et marked der er godt dækket. Det gør det naturligvis ikke lettere. Men intet er jo umuligt, så held og lykke med det :o)