Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksklusiv shop søger den store avance.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har et domæne og tilhøre shop klar om en måned. Navnet giver udtryk for eksklusive vare.

Interesse for os er at starte butikken, optimere den efter alle kunstens regler - og se omsætningen vokse. Produktede intresseret os som sådanne ikke.

Derfor ønsker vi et produkt som giver udstryk for at eksklusivt, kvalitet og med en GOD avance.

Skal vi ud og sælge parafumer, havegrill eller måske hudpleje?? (Tøj er nok det eneste vi har udlukket).

Håber i vil give jeres mening, og et par "hint"

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 20:56

Hej

Umiddelbart vil jeg tror, at folk der kender til eksklusive produkter, der er lette at sælge og som har en god avance, holder hemmeligheden for sig selv eller selv forhandler produktet.

Du skriver at produktet ikke har jeres interesse som sådan. Jeg tror det er vigtigt, at i brænder for hele jeres projekt også produktet hvis I vil opnå succes og se omsætningen stige.

Intet kommer af sig selv - heller ikke i en online webshop.

Held og lykke med projektet alligevel ;)

Mvh.
Anders Yde

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 23:36

Kenneth K:

Vi har et domæne og tilhøre shop klar om en måned. Navnet giver udtryk for eksklusive vare.
Interesse for os er at starte butikken, optimere den efter alle kunstens regler - og se omsætningen vokse. Produktede intresseret os som sådanne ikke.

Interessant udgangspunkt. Jeg ved ikke, om man som Anders er inde på, behøver at brænde for produktet også, men nogle overvejelser skal man nok ha' gjort sig, om man kan holde produktet ud. Jeg har desværre ingen ideer, men synes det ku' være spændende at høre, hvad I når frem til og hvordan det kommer til at gå.

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 23:42

Kenneth K:

eksklusiv-shop.* og eksklusivshop.* er stadig ledige. 

Kenneth K:

Derfor ønsker vi et produkt som giver udstryk for at eksklusivt, kvalitet og med en GOD avance.

Skal vi ud og sælge parafumer, havegrill eller måske hudpleje?? (Tøj er nok det eneste vi har udlukket).

Håber i vil give jeres mening, og et par "hint"

Der skal meget troværdighed bag disse produkter ellers ville jeg umiddelbart tro det var kopier. Hvorfor er tøj udelukket?

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 15:50

Hmm... Min filosofi er som udgangspunkt at alt kan lade sig gøre, men jeg synes det er en lidt bagvendt måde at gribe tingene an på. En webshop er jo sjældent "udfordringen" når man skal have gang i en forretning, mens produktet let kan være en barriere.

Var det ikke en ide at gå lidt på jagt efter nogle produkter som f.eks. kun sælges i udlandet og så se om I kunne få dem til Danmark. Det ville med det samme gøre dem eksklusive og hvis det så samtidig var produkter som I selv kunne stå inde for og som måske endda var bedre end produkter der opfyldte tilsvarende behov hos kunden, så var I godt på vej.

Derefter kunne I så arbejde med webshoppen og markedsføringen.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 10:24

Jeg syns, at jeg hører ordet "eksklusiv" fra alle sider efterhånden ....

1) I vil have en webshop og sælge eksklusive produkter:

1.1. Det betyder at det skal være produkter som har god effekt og som man er villig til at betale for. Der findes intet i min verden, som er billigt OG eksklusivt. Og dét er der flere mennesker som burde indse.

1.2. I sælger på nettet og derfor skal i, imodsætning til mange, prioriterer jeres webdesign utrolig højt. Jeres webdesign sidestilles fx med indretningen på en smart cafe, smarte club, lækre møber, indretningen i et lækkert hus/lejlighed. Og derfor skal det være indbydende og interessant. Alt for mange vælger at sige, "bare produktet er i orden" , men indpakningen er bestemt mindst ligeså vigtig.

Nå, god fornøjelse med det :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)