Fredag, den 14. september ifm. med Iværk07 messen i Forum afholder jeg i samarbejde med Martin Thorborg 3½ times seminaret Sælg meget mere på Nettet. Ud over Martins mange tips og tricks får du også up-to-da guldkorn fra søgemaskinefænomenet Mikkel deMib, som du utvivlsomt kender som flittig debattør her på siden. Sebastian Gullak sætter dig i stand til at optimere dine adwords kampagner maksimalt.
Det er efterårets scoop for dig der vil der vil sætte fuld fart i din e-butik, og så er det tilmed til at betale.
Der er 20% rabat til Aminoer, så tilmeld dig snarest via dette link, så er prisen kun kr. 800 + moms - og det trækker du selvfølgelig bare fra i det overskud din e-butik giver, når du har deltaget på seminarat.
Vi overvejer et tiltag som gør, at vi ikke skal bruge stenograf - men vi vil meget gerne have forslag til en fed løsning.
Det blive under alle omstændigheder ikke noget med en stor seminar mappe. Martins bog www.e-pusher.dk kan fortsat downloades gratis, deMib har skrevet en masse fede artikler og Gullak er aktuel med ny bog - meget er dette er tilgængelig gratis. Den 14. september skal vi se eksperterne folde sig ud i live.....deres begejstring kan vi ikke fælde ned på papir....men måske på et visuelt medie....
Der er meget nyt på tapetet - ellers ville Thorborg ikke mene der var behov for seminaret. Jeg er ikke klar over dit niveau på området, og er bestemt ikke selv ekspert - derimod arrangør. Så jeg kan desværre ikke fortælle dig præcist om du skyder forbi ved at komme. Vores målgruppe er personer der har etableret deres e-butik, men som tørster efter at få kickstartet den. Her ser vi søgemaskineoptimering, adwords og godt købmandsskab som de essentielle emner. Det har vi plukket speakerne ud fra. Jeg skal prøve at vende tilbage til dig med et mere uddybende svar!
Der er meget nyt på tapetet - ellers ville Thorborg ikke mene der var behov for seminaret. Jeg er ikke klar over dit niveau på området, og er bestemt ikke selv ekspert - derimod arrangør. Så jeg kan desværre ikke fortælle dig præcist om du skyder forbi ved at komme. Vores målgruppe er personer der har etableret deres e-butik, men som tørster efter at få kickstartet den. Her ser vi søgemaskineoptimering, adwords og godt købmandsskab som de essentielle emner. Det har vi plukket speakerne ud fra. Jeg skal prøve at vende tilbage til dig med et mere uddybende svar!
Hey Anders - jeg tror ikke jeg er nået noget, der kan kaldes et niveau endnu Det jeg mente var, om der ikke var noget yderligere end det du beskrev vi kan finde i forvejen. Hvis der kommer gode nye ting på tapetet, er det jo ærgeligt, at skulle sidde med næsen og kuglepennen nede på blokken hele tiden, hvis vi kunne få lidt skriftligt med hjem.