Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der skal arbejdes for at få succes i Network Marketing

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Succes kommer ikke af sig selv det har alle sikkert hørt og påstanden gælder også i vores branche. Hvis man kunne sætte en graf op som sagde hvis du arbejder 5 timer om ugen tjente du så meget og 10 timer det dobbelte osv. Men sådan en opstilling er ikke mulig fordi fordi kvaliteten af dit arbejde spiller også ind. 

Lad mig give et eksembel fra den virkelige verden hvor jeg havde en ny forhandler som begyndte med at læse det meste af vores materiale i Dropbox (Her er rigtig meget) plus diversenettet.  Jeg vil sige det svare til at lære et lexikon uden ad. Klart for nogen er det vigtig at have en grundviden, men man vil altid få et spørgsmål man ikke kan svare på. Men det lykkes mig ikke at overtale personen til at nøjes med visse udvalgte filer. Resultatet var en masse timer i noget som ikke gav direkte udbytte. Mange timer = 0 kr.

Den rigtige måde er at arbejde mens man lære. Jeg fortæller og den nye forhandler lære ved at høre det gentagende gange. Om det så er om produkter og til en potentiel kunde eller forretning til en potentiel forhandler er lige meget. Nogen gange kan 1 time give 50 kr. og andre gange kan lige netop det møde give en omsætning på måske 100K i flere år ud i fremtiden. Så en time = xx kr. Men enhver kan forstille sig at fx 100 møder sikkert giver end 5 møder. 

Her på lørdag køre jeg til Valby for at holde et åben møde. For at hjælpe teamet til mere succes. Jeg arbejder en hel dag uden at vide resultatet på forhånd. Samtid er der en anden fra firmaet som er i Norge og holde et møde deroppe hvor jeg pt. har 4 gæster med. På den måde kan jeg arbejde to steder på samme tid til gavn for mange i teamet. På den måde hjælper vi hinanden ved at løfte i samlet flok. 

Om du skal arbejde 5 eller 50 timer om ugen er helt op til dig men jo flere effektive timer du lægger i projektet jo bedre resultat, i den sidste ende.

Jeg har hørt det mange gange .. ''Jeg har ikke tid til at arbejde med den branche'' 

Fakta er at hvis du ikke har tid nu, så har du heller ikke tid til TV, PC, ferie  og hvad du ellers går og laver. Har du ikke tid til dette så er det måske på tide at ændre vaner. 

Men det er din beslutning og dit liv, så fint med mig. 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Hvad skal vi bruge det her reklame indslag til ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Michael:

Hvad skal vi bruge det her reklame indslag til ?.

 

Michael - du kan jo vælge at læse hvad der står, i stedet for at stille dumme spørgsmål, for så får du dumme svar Wink

Sagen er jo den, at hvis du vælger at arbejde gennem andre og opbygge en virksomhed, så er du ganske anderledes stillet end hvis du bare arbejder for dig selv. Hvad sker der, når du bliver syg eller tager på ferie? Fortsætter din virksomhed så eller går den på standby?

Så jeg gentager min opfordring.....læs hvad der står. Kan du ikke bruge det til noget, så er der ingen grund til hån, men tværtimod blot tie stille.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Hvad skal vi bruge det her reklame indslag til ?.

Hvad skal vi bruge dit spørgsmål til? 

Jeg gad godt vide hvor mange der arbejder med MLM som har givet dig 5 stjerner...for facts er, at det er et indlæg der giver ganske god mening for dem som lige er startet med deres Network Marketing forretning. 

Jeg forstår det ganske enkelt ikke...Hvad skal vi bruge indlæg til fra folk der arbejder med noget helt andet??? Hvad er det du mener dit indlæg kan bruges til andet end at "stikke lidt til en branche"?

Men for at svare dig :) Så kan indsalget bruges af DEM som arbejder med MLM eller overvejer at starte kan bruge det til at kigge på sig selv...Hvordan bruger jeg min tid, er jeg god til at lytte til succes'erne, er jeg villig til at lave om på mig selv, tror jeg det er "hamrende let", tror jeg det hele kommer dumpende ned i turbanen...osv.

Jeg mener tidligere vi har set indlæg med hvordan folk brugte deres tid, forsøgte forskellige metoder, gentog en metode igen og igen og igen. 

Istedet for reklame, kan man jo også se det lidt som en succes historie, en forretning der arbejder videre i Norge imens han selv har en arbejdsdag i Valby hvor andre for hjælp. Det er sgu for positivt for mig, jeg må finde mig en negativ historie på Ekstra Bladet....;)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:

Hvad skal vi bruge det her reklame indslag til ?.

Hvis du har brug for at få forklaret, hvad man bruger et reklameindslag til - så skal du nok ikke regne med den store succes inden for virksomheds-drift! Wink

Er i øvrigt enig med Martin i, at det er et super indlæg for folk, der lige er startet eller overvejer at starte i branchen. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:
Hvis du har brug for at få forklaret, hvad man bruger et reklameindslag til - så skal du nok ikke regne med den store succes inden for virksomheds-drift! Wink

Det går nu heldigvis meget godt. Men tak fordi du spurgte. Wink

Synnes du ikke selv det er lidt mærkeligt at alle de her Pyramide spillere har så stor en trang til at reklamere for sig selv ?. Man burde da kunne gå ud fra at de selv kunne regne ud at alle andre er R-- trætte af at høre på deres bullshit. Det burde også være et tydeligt tegn for dem at ( når det kun er folk i samme situation der sidder og klapper dig på ryggen ) Så har du et problem.

 

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Det går nu heldigvis meget godt. Men tak fordi du spurgte.

Godt at høre, at det går dig godt. 

Men du indrømmer jo så samtidig - at dit spørgsmål var 100% irrelevant. Wink

Michael:
Synnes du ikke selv det er lidt mærkeligt at alle de her Pyramide spillere har så stor en trang til at reklamere for sig selv ?

Jeg forstår ikke spørgsmålet? Alle andre brancher reklamerer MERE for sig selv end MLM-branchen gør.

Og nej, jeg synes ikke det er mærkeligt at man føler trang til at reklamere for sig selv - det gør du jo også - i din signatur f.eks.  

Michael:
Det burde også være et tydeligt tegn for dem at ( når det kun er folk i samme situation der sidder og klapper dig på ryggen ) Så har du et problem.

Jeg har 250.000 rygklappere i samme situation som mig - det har jeg det helt OK med. Det er glade og positive mennesker med samme mål og drømme som mig.

Du skulle tage og prøve det en gang. Det er yderst livsbekræftende. Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:
Men du indrømmer jo så samtidig - at dit spørgsmål var 100% irrelevant. Wink

Du lever da vist i din helt egen lille verden Confused men så er det jo også nemmere at få ret hver gang.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Keld. Jeg har ellers altid arbejdet ud fra sådan en timeformel, med at når jeg arbejder 5 timer så tjener jeg x, når jeg arbejder 10, så er det dobbelt så meget.

Nu ved jeg da hvorfor jeg ikke er millionær.. :)

Tak!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Du lever da vist i din helt egen lille verden Confused men så er det jo også nemmere at få ret hver gang.

Hvis du helt seriøst ikke forstår meningen med indlægget eller ikke forstår årsagen til personlig reklame, når man driver en personlig virksomhed, så peger pilen da i høj grad mere i retning af, at det er dig, der lever i din egen helt specielle verden. 

Jeg vil da mene, at det for de fleste andre er logik for burhøns. 

Men fred være med det. 

Hav en glimragende weekend alligevel - hvis man bruger det begreb i din verden? Stick out tongue

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)