Hej Jeg har startet en webshop op med brugt børnetøj og senere udvidet med nyt børnetøj. Jeg har 50-60 besøgende dagligt sommertider flere, så trafikken er god nok, det der er problemet er salget, det nye tøj køre slet ikke og det brugte tøj køre nogenlunde men ikke nok til at give mad på bordet. Jeg bruger 2000 kr månedligt på reklamer, så som adwords, trustpilot, guloggratis osv. Jeg ligger hele tiden brugt tøj ind i alle størrelser, men ikke så mange mærkevarer da det koster meget mere at købe ind, men kan godt mærke det er det mest populærer. Det jeg vil have råd og vejledning til er om hvordan jeg får mersalg på min side. Hvis I lige har nogle ideer, også på lang sigt, jeg ved udemærket at Rom ikke blev bygget på en dag, og jeg har kun været i gang i lidt over et halvt år, så det går faktisk udemærket til en ny webshop, og jeg ligger øverst på google hvis man søger brugt børnetøj. Men tak på forhånd! Twiga.dk Eva Linnea Larsen |
Hej
Fedt koncept med brugt børnetøj.
Først kan jeg ikke lade være med at foreslå at sætte prisen op på de produkter du sælger for 3-10kr. Min mening er at langt de fleste er ligeglade med om det koster 3kr eller 20-30kr (kender ikke dine fragtpriser men går ud fra der skal betales mere for fragten). Blot min mening hvis du skal tjene penge.
Derudover så skal du sørge for at sætte sporing op med f.eks google analytics så du kan se på hvilke sider de hopper fra.
Brug evt. også "mouseflow". Hvis du installerer dette kan du se optagelser af hvad kunder har pejet/klikket på og få en ide om hvad der foregår.
Derudover så brugte jeg for lang tid på forsiden på at finde frem til diverse produkter. Hvilke sider er dine landingpages for de ord der giver dig trafik? - Så kan vi prøve at starte med at se på dem.
Mvh.
Christian