Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mobiltelefon covers

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det muligt at nogen herinde tilbyder salg af mobiltelefoncovers på kommisionsbasis. Hvor i kommer ud i ens butik og sætter et sortiment op, og hvor man så løbende betaler for det man får solgt? Jeg har en butik hvor vi bl-a sælger brugte mobiltelefoner så det ville passe godt ind. Lad mig endelig høre om nogen herinde gør sig i det.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 13:13

Hvorfor ikke selv købe nogle covers hjem?

Du kan få et fint lille sortiment for en slik. Det er derfor der findes tusindvis af webshops med det :) 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 13:32

Ja det har jeg skam også overvejet.

Jeg synes bare at der findes så ufatteligt meget og at der hele tiden kommer nye modeller. jeg har en ide om at hvis man skal ramme mange kunders smag, så skal man have flere hundrede covers hængende og det kan jo godt løbe op. Desuden er jeg ret sikker på at der vil være en del af dem jeg aldrig får solgt.

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 11:29
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:53

Morten B:
Jeg synes bare at der findes så ufatteligt meget og at der hele tiden kommer nye modeller. jeg har en ide om at hvis man skal ramme mange kunders smag, så skal man have flere hundrede covers hængende og det kan jo godt løbe op. Desuden er jeg ret sikker på at der vil være en del af dem jeg aldrig får solgt.

Nok helt sandt, men når man kan købe dem til 6k/stk i Kina og de typisk sælges for 99kr, så er der vel plads til nogle spottilbud :)

http://www.alibaba.com/trade/search?fsb=y&IndexArea=product_en&CatId=&SearchText=iphone+cover

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 11:59

Bare køb nogle neutrale farver hjem - 5 forskellige. Så skulle det ikke være noget problem.. Det er jo en rigtig stor avance på covers (for det meste), Så der skal ikke mange salg til, før et lille varelager er tjent hjem.

Mvh.
Tobias Lund Nielsen 

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 12:48

Jamen i har nok ret. Jeg vil prøve og se om jeg selv kan lave et lille sortiment selv uden at bruge en formue.

Tak for svar

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 14:02

Tag fat i drengene fra trademen.dk jeg ved de har noget på lager :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)