Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefal en god SEO ekspert

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 10:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig ville jeg starte med at få styr på din onpage seo, der er masser at komme efter.

Jeg ved ikke om du selv har lavet shoppen, eller har brugt en udvikler, men der er masser at komme efter onpage.

Teddy 

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 10:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Teddy

Det har du sikkert ret i, jeg er også glad for jeg kom ud af det, det var jo noget de burde have rettet til, når man betaler 3000 kr pr måned i langt over ½ år.

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 10:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Er det ikke bare at søge "Søgemaskineoptimering", og så kigge på de tre øverste? vel og mærke under annoncerne. De må vel være de bedste, når de kan komme bedst på lige netop det søgeord? :)

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 10:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej ikke nødvendigvis. Thomas Rosenstand som anses som en af Danmarks skarpeste SEO personer, ligger for eksempel på 10/11 lidt frem og tilbage, imens SEOFOLK ligger op i toppen, på grund af at de for eksempel benytter sig af footer links på størstedelen af deres blognetværk går jeg udfra, og dermed har de et enormt footprint, og dette kan altså være risikabelt for dem selv, og deres kunder.

Alexander:

Er det ikke bare at søge "Søgemaskineoptimering", og så kigge på de tre øverste? vel og mærke under annoncerne. De må vel være de bedste, når de kan komme bedst på lige netop det søgeord? :)

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 11:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kingbo - Det var nu skrevet til Champion sport, men er et godt råd til alle.

Hvis din udvikler ikke har fokus på det, så bliver der et kæmpe oprydningsarbejde efterfølgende.

Et proff SEO firma vil også forholde sig til onpage SEO, ellers er deres arbejde ikke meget værd.

Teddy 

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 33
Fra  DJroom.dk Skrevet kl. 11:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Min anbefaling til dig vil være at læse så meget muligt om emnet selv, så du i så høj grad som muligt er sat ind i de opgaver der skal laves. Jo mere du selv ved om den opgave du skal have udført, jo lettere vil du have vil at gennemskue de tilbud din kommende SEO-mand giver dig. Sørg først og fremmest for at stille kritiske spørgsmål, og kræv præcise svar. Her kan det ikke understreges nok at svarene skal være PRÆCISE. Hvis du derefter er tilfreds med de svar du får, så er du kommet et godt stykke.

Jeg har selv haft flere erfaringer med seo-folk, hvor de er faldet igennem i de indledende salgsrunder, når først jeg har afkrævet præcise svar, fordi "de godt kunne høre jeg vidste en del om det."

De SEO-eksperter der bliver anbefalet her på siden, er højst sandsynlig ikke i den ovenstående kategori af krejlere, men for din egen skyld, så skader det ikke at være sat rigtig godt ind i de opgaver du gerne vil have udliciteret.

Mvh

Jesper

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 20:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

james bond:
Forhør dig om cirka hvor mange links du får per måned for prisen

billige link er tit dårlige link og dyre link kan også være dårlige link så den vil jeg ikke mene man kan bruge til så meget

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 20:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest, din kommentar er fuldstændig ubrugelig. Lige præcis den sætning du har valgt, var ment til at man sørge for at alt er så transparent som muligt..

jonas33:

james bond:
Forhør dig om cirka hvor mange links du får per måned for prisen

billige link er tit dårlige link og dyre link kan også være dårlige link så den vil jeg ikke mene man kan bruge til så meget

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Fra Malling
Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 37
Fra  Typeright Skrevet kl. 20:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 20:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Champion

Jeg har nogle fede ideer til dig, og noget du kan arbejde lidt på:

Pkt 1 - Få noget tekst på forsiden som handler om din webshop, (evt en fed video, med dig selv) - også sørg for at få <h1> <h2> osv med i det hele.

Pkt 2 - Få udfyldt dine meta beskrivelser - Start med "Title Tag" som er en direkte ranking faktor, også bagefter "meta decription", som er lidt af en "Click Trough Rate" sjovert - Og du kan med garanti udfylde dem et sted på din side, også husk at udfylde dem unikt på alle sider

Pkt 3 - Styr orden i din Duplicate Content altså "Dobbelt indhold" det er noget du har meget af, og ved at omskrive alle dine tekster til unikke vil du undgå dette. 

Pkt 4 - Få udfyldt dine firma informationer i bunden af siden, Navn, cvr, tlf osv. Giver også brugeren en meget stor tryghed

Pkt 5 - Få skrevet UNIKKE tekster på alle dine kategorier, så Google ved hvad din shop handler om.

Pkt 6 - Få LINKS til din side, du kan starte med at lave en footer i din Amino-debat-footer. Bagefter kan du gøre følgende:

1. Tilmeld dig Hotfrog.dk

2. Hop ind på forskellige forummer og fortæl om dig og din webshop, (med et link til den)

3. Debatter på forskellige blogs som omhandler "Kampsport" - og husk linket ;-)

4. Lav en "Kessler og Froch" på Lørdag, og fortæl hvor den vises i danmark, evt. link til nogle hjemmesider hvor den vises også få alle dine venner til at dele den side på Twitter, G+ og Facebook. og virkeligt pimp op i det!

Her var et par små ting som du selv kan lave, og hvis du synes at det er liige svært nok, så send mig en PB så hjælper jeg dig kvit og frit, med at besvare nogle spørgsmål.

GOD JAGT!

Btw. jeg anbefaler Joakim Kruse fra Nozebra.dk! :-)

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)