Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danske Webshops med PAYPAL?

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2577
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:
Jeg bliver faktisk reelt bekymret, hvis du skal rådgive folk i opstartsfasen, og så ikke kender forskel på Visa-kort og Dankort. ... Aahhh... Den lader vi ligge, det må simpelthen være en svipser.

Så sidder vi og gætter lidt igen ?. Du kan stadigvæk godt betale med Visa Dankort hos Paypal. Og da det er dem der er langt flest af, er problemet med Dankort til at overskue.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 10:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
Så sidder vi og gætter lidt igen ?. Du kan stadigvæk godt betale med Visa Dankort hos Paypal. Og da det er dem der er langt flest af, er problemet med Dankort til at overskue.

Vrøvl.

Du kan betale med Visa-kort med Paypal.

At du blander de to ting sammen foruroligere mig faktisk en del! - Du må heller IKKE vise DK-logoet hvis du kun tager mod Paypal.

DK-logoet er et beskyttet mærke du kun må bruge, hvis du har en aftale med Nets.

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:31

Carsten Kvist:

Vrøvl.

Du kan betale med Visa-kort med Paypal.

At du blander de to ting sammen foruroligere mig faktisk en del! - Du må heller IKKE vise DK-logoet hvis du kun tager mod Paypal.

DK-logoet er et beskyttet mærke du kun må bruge, hvis du har en aftale med Nets.

Ja så bliver det jo et fortolknings spørgsmål = http://www.visa.dk/visadankort.htm Men da de selv kalder det et Visa Dankort må du også indrømme at jeg har ret.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 10:39

Michael:
a så bliver det jo et fortolknings spørgsmål

Ja, jeg har set det... Har du også set, at de faktisk på visa.dk bruger DK-logoet på kortet... - Men det ændre ikke på, at det er to forskellige kort, og Paypal kan IKKE modtage dankort. Og som webshop ejer risikere du bøde, hvis du tager mod Paypal og viser DK-logoet. - Det regner jeg selvfølgelig med at du allerede nu fortæller dem du rådgiver.

Tror de kan tillade sig at bruge det på visa.dk fordi Visa i danmark administreres af PBS (nu Nets) - Og da det er deres mærke kan de vel bruge det som de vil?!?!

For dig som kunde og som shopejer er det derimod vigtigt, på grund af de forskellige regelsæt, at du ved hvornår du bruger det ene og hvornår du bruger det andet.

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:55

Carsten Kvist:

Ja, jeg har set det... Har du også set, at de faktisk på visa.dk bruger DK-logoet på kortet... - Men det ændre ikke på, at det er to forskellige kort, og Paypal kan IKKE modtage dankort. Og som webshop ejer risikere du bøde, hvis du tager mod Paypal og viser DK-logoet. - Det regner jeg selvfølgelig med at du allerede nu fortæller dem du rådgiver.

Tror de kan tillade sig at bruge det på visa.dk fordi Visa i danmark administreres af PBS (nu Nets) - Og da det er deres mærke kan de vel bruge det som de vil?!?!

Så gætter vi lidt igen. Paypal kan tage Visa Dankort som det hedder hvad enten du vil det eller ej. Og selvfølgelig skal man ikke reklamere med andet end det materiale som man kan få ved Paypal hvis det kun er dem man benytter.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 10:59

Michael:
Så gætter vi lidt igen.

Vrøvl....

Og så kører vi i ring...

Lad det ligge... Rådgiv du dine kunder som du vil, jeg er jo ikke en af dem. :)

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:07

Carsten Kvist:

Vrøvl....

Og så kører vi i ring...

Så tager vi lige en af Gajols de bedste = Den der snakker om alt det, han ved, vil også snakke om det, han ikke ved.----- Francis Bacon

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 11:11

Michael:
Så tager vi lige en af Gajols de bedste = Den der snakker om alt det, han ved, vil også snakke om det, han ikke ved.----- Francis Bacon

Tomme tømder buldre mest... Og sådan kan vi blive ved....

Læg i øvrigt mærke til, at bankerne kalder dem VISA/Dankort - Hvilket normalt vil blive betegnet som en to-i-en her i danmark.

Nå, jeg vil ikke diskutere om Visa kort og dankort er det samme.. Behold din tro... Det er jo en privat sag... - Håber bare inderligt at du rådgiver dine kunder rigtigt... hvilket jeg ABSOLUT ikke har belæg for andet end at tro at du gør!

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:32

Carsten Kvist:
Læg i øvrigt mærke til, at bankerne kalder dem VISA/Dankort - Hvilket normalt vil blive betegnet som en to-i-en her i danmark.

Kan du underbygge den teori ?. Hvad er det du sammenligner med ?. Nu får du endelig muligheden for at vise du ikke bare gætter. Hvilke andre to-i-en kort kan du henvise til ?. Hvor er to-i-en kort en normal betegnelse i Danmark ?.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:02

Michael:
Kan du underbygge den teori ?. Hvad er det du sammenligner med ?. Nu får du endelig muligheden for at vise du ikke bare gætter. Hvilke andre to-i-en kort kan du henvise til ?. Hvor er to-i-en kort en normal betegnelse i Danmark ?.

Nu er vi ude i noget med retorik - Det må du altså selv klare!

Jeg synes du skal gå i din bank, og høre lidt om Visa-kort og dankort, når nu du mener det er det samme.

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)