Jeg søger webshops som bruger paypal. BLA. indenfor elektronik :) Nogen som kan hjælpe? eller findes der en liste over dem? |
Hej
Prøv prestashop
mvh
Thomas
Nok min fejl - men jeg søger Danske Webshops hvor jeg kan betale med PayPal :) |
Hej Siranee, Det kan du på størstedelen af de webshop-ejere's webshop herinde, tænker jeg :) Du kan hvert fald betale med paypal på phonewear.dk Mvh. Lars Thomsen |
Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk.
Synes der er langt mellem shops som bruger PayPal. Søger bla. iPad og Bærbar som kan betales med PayPal :) |
Min shop med sjove briller bruger PayPal til udenlandske kort. |
lækkert med paypal betaling ;) Synes dog det er MEGET underligt at ingen af de danske elektronik shops bruger PP... |
Hvorfor? Er der noget til hindre for at få overført eventuelle penge fra din PayPal konto til din bankkonto og så købe med et betalingskort? |
PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer
Nej slet ikke, men undre mig bare... det ville da være nemmere bare at kunne betale med paypal. Stort set alle US shops har PP |
Problemet er at danskerne generelt har dårlig tillid til PayPal pga. skræmmekampagner som har kørt i diverse foraer. Men PayPal integration er faktisk slet ikke så nemt, som man lige gør det til. Og så længe danskerne ikke bruger det i større omfang, tror jeg næppe det vinder mere frem. |
PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer